اول بگم که من و همسرم مشکل نازایی داریم اونم خییییلی شدید پریود هامم منظم نیست یعنی هرماه پریود میشم ولی تاریخش نامنظمه این ماه چهارم قرار بود پری بشم الان دوازدهمه هنوز نشدم یه هفتس سینه هام حساس شدن گاهی کمرم دلم مث درد پریودی میگیره میرم میبینم پری نشدم دیگ امروز بی بی چک گرفتم مارک مدیکور نمیدونم مثبت کاذبه یا ن بیبی چک زدم چند دیقه منتظر موندم یه خط افتاد با یه هاله خیلی خیلی کمرنگ ولی دقت میکردم معلوم بود گذاشتمش کنار بعد از یکی دوساعت دیدم هر دو پرنگ شدن الان نمیدونم باردارم یان؟