2777
2789

خب بذار محبوب و معروف باشن یا بتازونن چی گیرشون‌ میاد مگه اینفلوئنسرن که پول به جیب بزنن

🦄دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور🧚‍♂️  🌱تنها راهی که می‌شود يک زندگی بهتر داشت این است که رشد کنیم. تنها راهی که می‌شود رشد کرد این است که تغییر کنیم؛ تنها راهی که می‌شود تغییر کرد این است که چیزهای جدید یاد بگیریم. 🌿

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما گفتی توهین نمیکنی ؟؟؟ 

اما اینکارا توهین کردنه !!!! 

حسادت به طور آشکار

و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست.از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند.خالقِ گزارش کار شبانه در نی نی سایت.برای شادی روحم صلوات بفرست لطفاً.

@آناتا  اینجا هم تاپیک زد...بیکاره...

@کاپ_کیک_عصبانی  

و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست.از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند.خالقِ گزارش کار شبانه در نی نی سایت.برای شادی روحم صلوات بفرست لطفاً.

یه روز من نبودما😑


چیکار کردین شیطونا😂😂

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

چیشده برای با هزارمین بار  میپرسم

این استارتر تاپیک میزنن و به اناتا و فریما و کاپ کیک میگن شما شاخ سایت هستید و باید بیرون بشید

و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست.از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند.خالقِ گزارش کار شبانه در نی نی سایت.برای شادی روحم صلوات بفرست لطفاً.
دقیقا اسم کاربریش هست ضد شاخ ولی به جرات میتونم بگم تنها آدم نی نی سایته که شاخ بازی درمیاره😂

🚬🚶🏻

هی تو پرَنسِس بابا !!اگه بابات پسوُردِ گوشیتو پیدا کنه که میشی مرحومه مغفورِ بابا                               ساقه طلایی کی شد ۱۰ هزار تومن؟ تو این مملکت خفه هم نمیشه شد دیگه  
این استارتر تاپیک میزنن و به اناتا و فریما و کاپ کیک میگن شما شاخ سایت هستید و باید بیرون بشید

ای بابا شاخ سایت که منم مگه به جا نیاوردید  

میشه یه صلوات برای سلامتی امام زمان بفرستی. مرسی   
این استارتر تاپیک میزنن و به اناتا و فریما و کاپ کیک میگن شما شاخ سایت هستید و باید بیرون بشید

خدا وندگارا 

سطح دغدغعه بعضی نی نی سایتی ها منو کشته واقعا 😑😑😑😑😑😑😑

خدایا   😍 فقط خودمو، خودت خبر داریم چیکاراااا کردی برام😘پس شکرت .....واقعا شکرت !!😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز