saidman مدیر استارتر عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 504 عنوان کروناا 46 بازدید | 7 پست بچه ها چندروزی هست کرونا گرفتم الان ۶روزهوقرنطینه ام حوصلم سررفته چیکاکنم؟؟؟😔😔😔دارم افسردگی میگیرم دیگه 1400/06/12 | 13:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saharrrrrrrjono عضویت: 1399/05/02 تعداد پست: 1440 من چی بگم پس ک یه ماهه قرنطینه ام نزدیکم نشومیســــــوزی🔥
saidman مدیر استارتر عضویت: 1399/10/12 تعداد پست: 504 وای واقعا آدم حوصلش سرمیره همش تویه اتاق خودتو سرگرم کن اره واقعا نشونه های کرونا خوب شده ولی حالم به خاطر تنهایی بده