2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

57 بازدید | 4 پست

کیتم امشب که ۱۵ دوره امه هاله انداخت دوره هامم ۳۳ روزه اس ۱۹ دوره ام تخمک گذاریمه بنظرتون کی برم سونو ببینم فولیکولم چه اندازه ایه وازادشده یانه؟

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
تحت نظر پزشکی؟از دکترت بپرس..به من دکترم میگه کی برم

من خودم میخوام برم دکترم نگفته ۳ماهه اقدامم گفت تایه سال طبیعی ولی من خودم میخوام برم ببینم فولیم چنده

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خودم میخوام برم دکترم نگفته ۳ماهه اقدامم گفت تایه سال طبیعی ولی من خودم میخوام برم ببینم فولیم چن ...

عجله نکن سه ماه چیزی نیس..هزینه ها زیاده داروها عوارض دارن..تا چن وقت نزدیک تخمک گزاری یه شب درمیون رابطه داشته باش.ان شاءالله نتیجه بگیری..مشکل داری مگه؟

عجله نکن سه ماه چیزی نیس..هزینه ها زیاده داروها عوارض دارن..تا چن وقت نزدیک تخمک گزاری یه شب درمیون ...

نه ازمایش دادم همه چیم عالی بوده ولی میگم برم اگه فولی خوب داشته باشمونشه شوهرموبفرستم ازمایش

تیکرتولد دو سالگی پسرمامانه🥰
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز