بله همسر من برای دیسک گردن انجام داد دیسکی که با مراجعه به انواع متخصص وفوق تخصص ودارو خوب نشده بود با ۳شب ناخن درمانی خداروشکر خوب شدبرای همیشه برای خودمون هم باور کردنی نبود
باید ۲۰ تا ناخنهای دست و پا رو بعداینکه رشد کرد بگیرید و به طور نامنظم و پراکنده طوریکه کنار ناخن با پوست برخورد داشته باشه نه نوک ویا برعکسش
وسپس با چسب ضددرد موجود در داروخانه ها در محل درد و دیسک قرار دهید به مدت ۳ شبانه روز ومراقب باشید چسب محکم باشد که ناخنها نیفتند هر ۲۰ عدد ناخن باید کامل باشه ونیز فقط ناخنهای مربوط به خودتان
برای همسرم تمام خراش خراش شده بود مثل جای حجامت ولی ارزششو داشت
اینکه نامنظم قرار بگیره هر۲۰ عدد خیلی مهمه و۳ شبانه روز تحمل کنید اگه با مرحله اول بهبود نیافتید ۳ مرحله انجام بدید