2777
2789
عنوان

بچه ها بیاین 😷

33 بازدید | 7 پست

من کرونا گرفتم 

باردارم هستم ولی وضعم خوبه 

شوهرم ب جای اینکه همراهم باشه

چپ و راست زنگ میزنه دعوام میکنه ک چرا رفتی خونه خواهرت ک کرونا بگیری😢

هرمونای بارداری و بدن درد کرونا خیلی زود ناراحتم میکنه

چیکارش کنم درست شه؟!

یه صلوات مهمونم کن استخدامی قبول شم منم دعا گوی تو خواهم بود/ یه رمان  نوشتم هرکی خوند خیلی تعریف کرد گفتن از صفحه ۳۰ و ۴۰ ب بعد تا تموم نشد زمین نذاشتیم، حتی یه خانم ۴۵ ساله که اهل کتاب نبود گفت وقتی تمومش کردم ساعت۳ صبح بود و چشام سرخ شده بود و اما واقعا ارزششو داشت اسمش: رمان جادوی زمان مطمئن باش عاشقش میشی، اگه با نظرم موافق نیستی ریپ نکن، اخلاقم بشدت شبیه ایینه س، خوب باشی باهات خوبم بد باشی مث خودتم/ اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم/ امام زمان خودت به دادمون برس ک این دنیا به درد زندگی نمیخوره /مهربانی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر اسمانی... و اگر جای دانه های که کاشتی را فراموش کردی؛ روزی باران جایشان را به تو نشان خواهد داد؛ و تو نمیدانی کی و کجا ان را خواهی یافت اما بی شک کار نیک هرجا که کاشته شود؛ روزی به بار مینشیند :) متخصص کیک و گل اگه کسی سوالی درمورد گل و کیک داشت منو تگگ کنید اگه زیر سن قانونی هستین لطفا پستای منو ریپ نکنید ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حق  داره

😞

حداقل شما طرف منو بگیر 


یه صلوات مهمونم کن استخدامی قبول شم منم دعا گوی تو خواهم بود/ یه رمان  نوشتم هرکی خوند خیلی تعریف کرد گفتن از صفحه ۳۰ و ۴۰ ب بعد تا تموم نشد زمین نذاشتیم، حتی یه خانم ۴۵ ساله که اهل کتاب نبود گفت وقتی تمومش کردم ساعت۳ صبح بود و چشام سرخ شده بود و اما واقعا ارزششو داشت اسمش: رمان جادوی زمان مطمئن باش عاشقش میشی، اگه با نظرم موافق نیستی ریپ نکن، اخلاقم بشدت شبیه ایینه س، خوب باشی باهات خوبم بد باشی مث خودتم/ اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم/ امام زمان خودت به دادمون برس ک این دنیا به درد زندگی نمیخوره /مهربانی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر اسمانی... و اگر جای دانه های که کاشتی را فراموش کردی؛ روزی باران جایشان را به تو نشان خواهد داد؛ و تو نمیدانی کی و کجا ان را خواهی یافت اما بی شک کار نیک هرجا که کاشته شود؛ روزی به بار مینشیند :) متخصص کیک و گل اگه کسی سوالی درمورد گل و کیک داشت منو تگگ کنید اگه زیر سن قانونی هستین لطفا پستای منو ریپ نکنید ممنون

مواد لازم برای درست کردن مردها مردها درست بشو نیستند مواد حروم نکنین    🥴 ...

وواقعا همینه

یه صلوات مهمونم کن استخدامی قبول شم منم دعا گوی تو خواهم بود/ یه رمان  نوشتم هرکی خوند خیلی تعریف کرد گفتن از صفحه ۳۰ و ۴۰ ب بعد تا تموم نشد زمین نذاشتیم، حتی یه خانم ۴۵ ساله که اهل کتاب نبود گفت وقتی تمومش کردم ساعت۳ صبح بود و چشام سرخ شده بود و اما واقعا ارزششو داشت اسمش: رمان جادوی زمان مطمئن باش عاشقش میشی، اگه با نظرم موافق نیستی ریپ نکن، اخلاقم بشدت شبیه ایینه س، خوب باشی باهات خوبم بد باشی مث خودتم/ اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم/ امام زمان خودت به دادمون برس ک این دنیا به درد زندگی نمیخوره /مهربانی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر اسمانی... و اگر جای دانه های که کاشتی را فراموش کردی؛ روزی باران جایشان را به تو نشان خواهد داد؛ و تو نمیدانی کی و کجا ان را خواهی یافت اما بی شک کار نیک هرجا که کاشته شود؛ روزی به بار مینشیند :) متخصص کیک و گل اگه کسی سوالی درمورد گل و کیک داشت منو تگگ کنید اگه زیر سن قانونی هستین لطفا پستای منو ریپ نکنید ممنون

من شماره هاشو پاک کردم میخوام باهاش قهر کنم 

به جای مریض داری همش ناراحتم میکنه

یه صلوات مهمونم کن استخدامی قبول شم منم دعا گوی تو خواهم بود/ یه رمان  نوشتم هرکی خوند خیلی تعریف کرد گفتن از صفحه ۳۰ و ۴۰ ب بعد تا تموم نشد زمین نذاشتیم، حتی یه خانم ۴۵ ساله که اهل کتاب نبود گفت وقتی تمومش کردم ساعت۳ صبح بود و چشام سرخ شده بود و اما واقعا ارزششو داشت اسمش: رمان جادوی زمان مطمئن باش عاشقش میشی، اگه با نظرم موافق نیستی ریپ نکن، اخلاقم بشدت شبیه ایینه س، خوب باشی باهات خوبم بد باشی مث خودتم/ اللهم صلی علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم/ امام زمان خودت به دادمون برس ک این دنیا به درد زندگی نمیخوره /مهربانی را بکار، بالای هر زمینی و زیر هر اسمانی... و اگر جای دانه های که کاشتی را فراموش کردی؛ روزی باران جایشان را به تو نشان خواهد داد؛ و تو نمیدانی کی و کجا ان را خواهی یافت اما بی شک کار نیک هرجا که کاشته شود؛ روزی به بار مینشیند :) متخصص کیک و گل اگه کسی سوالی درمورد گل و کیک داشت منو تگگ کنید اگه زیر سن قانونی هستین لطفا پستای منو ریپ نکنید ممنون

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز