2777
2789
منظورتون پس از اون ضربدر جلوی امام زمان چی بود این عکس میخواد چی بگه؟

گلم بالاش نوشته که فرق سپاه عمر بن سعد و سپاه امام حسین

❤️"𝓗𝓸𝓹𝓮 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓸𝓷𝓰𝓮𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻𝓬𝓮"❤️                     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این عکس حس خوبی بهم میده ...

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
پسو داشتم اما خوب شدم تا س سال باید پرهیز کنم

ان شاءالله زود زود فست فود بخوریی😍😂🧡

هرسوالی تو زمینه قنادی و کیک پزی داشتین میتونید از من بپرسید تا جایی که بتونم‌جواب میدم☺😁۰۱/۸/۱۵

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792