2777
2789
عنوان

علامت کیست

44 بازدید | 0 پست

 سلام بچه ها این ماه کلومفین خوردم و تنبلی تخمدان دارم 

روز ۱۴ سیکلم یه فولیکول ۱۶ داشتم و دوتا امپول ازاد سازی زدم

الان ۲۲ سیکلمه و همش سمت راست پهلوم درد میگیره چند روز پیشم دور نافم

امکان داره ازاد نشده باشه و کیست شده باشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز