rahamanesh مدیر استارتر عضویت: 1400/04/29 تعداد پست: 127 عنوان علامت کیست 44 بازدید | 0 پست سلام بچه ها این ماه کلومفین خوردم و تنبلی تخمدان دارم روز ۱۴ سیکلم یه فولیکول ۱۶ داشتم و دوتا امپول ازاد سازی زدمالان ۲۲ سیکلمه و همش سمت راست پهلوم درد میگیره چند روز پیشم دور نافمامکان داره ازاد نشده باشه و کیست شده باشه؟ 1400/06/08 | 05:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب