ttafshar مدیر استارتر عضویت: 1400/04/20 تعداد پست: 111 عنوان ازدواج 306 بازدید | 39 پست من دوست دارم ازدواج کنم ۲۵ سالمهاز دوستی با این پسر اون پسر ک بهتره از خدای نکرده خودا رضایی ک بهتره از تنهایی ک بهتره من ک خلاف شرع نخواستم چرا یا پسرا عوضی شدن یا ادم خوب گیرنمیاد🥲😭 1400/06/08 | 01:18 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جانی_دپ عضویت: 1399/07/09 تعداد پست: 41240 چون ازدواج خیلی خرجش زیاد شدهاز طرفی هم پسرا راحت طلب شدن دخترا هم راحت الوصول چرا یه پسر که میتونه همزمان ده تا دوسدختر داشته باشه و همشونم همه جوره پایه اش باشن بره زن بگیره؟خب طبیعتا نمیگیره دیگه { خانم هستم }
paeez_mehr عضویت: 1399/10/06 تعداد پست: 1403 خوب یه چله قرانی بگیر چله حق شناس هم خیلی خوب جواب میده نه بنده خدا یهو نمیشه از دین زده میشهدیدم که میگم همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمیمونه...😎💪🎡
mahsaw234 عضویت: 1400/06/01 تعداد پست: 201 نه بنده خدا یهو نمیشه از دین زده میشه دیدم که میگم یعنی چی؟ایت چله ها خیلی خوبه حتی میتونه بخت گشا باشه خواهر خودمم انجام داده
paeez_mehr عضویت: 1399/10/06 تعداد پست: 1403 عزیزم دیگه دوره ی بدهاستدوره نجابت و خوبی تموم شدهخدا هم بااونا هست همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمیمونه...😎💪🎡
دخترتابستانههههههه عضویت: 1399/02/17 تعداد پست: 23410 یعنی چی؟ ایت چله ها خیلی خوبه حتی میتونه بخت گشا باشه خواهر خودمم انجام داده ما ک دیگه دهممون کف کرد بس ک خوندیدمخبری نیس آقایون لطفا درخواست ندید 😠
paeez_mehr عضویت: 1399/10/06 تعداد پست: 1403 یعنی چی؟ ایت چله ها خیلی خوبه حتی میتونه بخت گشا باشه خواهر خودمم انجام داده برای خواهر شما جواب دادهشاید برای ایشون جواب نداد از خدا و دین زده میشه همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمیمونه...😎💪🎡
paeez_mehr عضویت: 1399/10/06 تعداد پست: 1403 ما ک دیگه دهممون کف کرد بس ک خوندیدم خبری نیس به همین دلیل میگم شاید زده بشه همیشه چرخ و فلک زندگی ثابت نمیمونه...😎💪🎡
mahsaw234 عضویت: 1400/06/01 تعداد پست: 201 ما ک دیگه دهممون کف کرد بس ک خوندیدم خبری نیس اخه میگن به کسی دیگه بدی برات بخونه دعا کنه بهتره زودتر مستحاب میشه ما جلسه قرانی میرفتیم اونحا یه خانوم جلسه ای میاد دادیم اون بخونه
mahsaw234 عضویت: 1400/06/01 تعداد پست: 201 برای خواهر شما جواب داده شاید برای ایشون جواب نداد از خدا و دین زده میشه اره جواب داده خوب ادم باید ایمانش قوی باشه نا امید نشه
دخترتابستانههههههه عضویت: 1399/02/17 تعداد پست: 23410 اخه میگن به کسی دیگه بدی برات بخونه دعا کنه بهتره زودتر مستحاب میشه ما جلسه قرانی میرفتیم اونحا یه خ ... پول گرفت؟چی خوند؟ آقایون لطفا درخواست ندید 😠
mehrnazammm عضویت: 1399/09/16 تعداد پست: 1834 عزیزم دیگه دوره ی بدهاست دوره نجابت و خوبی تموم شده خدا هم بااونا هست واقعا درست میگع ب خوبا میگن اسکل ب بدا میگن زرنگ