2777
2789

موکل نداری ینی حس ششمم نداری وسلام

تنهاجایی که دردودل میکنم نی نی سایته این اخرین خطمه لطفا نی نی یارجان هیچوقت منو نترکون فقط بهم اخطار بده من خیلی دلم شکسته تنهادلخوشیمو ازم نگیر😔😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مثل تو؟😂😂

اره دیگه منم تو نی نی سایتم خب خدارو چه دیدی شدی نینی یار

🍃إِلٰهِى كَيْفَ أَدْعُوكَ وَأَنَا أَنَا ؟ وَكَيْفَ أَقْطَعُ رَجائِى مِنْكَ وَأَنْتَ أَنْتَ ؟🍃❤خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟❤
شغل آیندم

ناراحت نشیا شوخی کردم ، انشاالله به اونچه ارزوش رو داری به بهترین شکل برسی😍

🍃إِلٰهِى كَيْفَ أَدْعُوكَ وَأَنَا أَنَا ؟ وَكَيْفَ أَقْطَعُ رَجائِى مِنْكَ وَأَنْتَ أَنْتَ ؟🍃❤خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و حال آنکه تو تویی؟❤
تا ۳ ماه دیگه انشاالله خودت هم تصویر سازیشو تو ذهنت بکن

عزیزم مبینام

نی نی من سالمه؟جنسیتش؟ قلبش تکشیل میشه؟واسه دلخوشی نگیا هر چی حس کردی بگو

من میگم حالم خوبه ولی تو باور نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز