2777
2789
عنوان

مدارس باز شد

698 بازدید | 83 پست

آخه تو این شرایط!!!  

بصورت ترکیبی حضوری و مجازی! 

دوسه روز در هفته ایم ک بریم کرونا میره مرخصی!؟ کسی آلوده نمیشه؟؟!! 

یا کلا حضوری کنن یا کلا مجازی (بگن ک همه پایه ها حضورین ن تنها نهم و دوازدهم تا بچه هاهم خوب درس بخونن) 


من با اینکه خیلی درس و مدرسه رو دوست دارم ولی واقعا میترسم نه اینکه خودم مبتلا شم ا این میترسم پدر و مادرم رو خدانکرده آلوده کنم یوقت!


خدا خودش رحم کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۱۲ امم رشته امم هنره واقعا مجازی چیزی یاد نمیگیرم...از یه ورم از کرونا میترسم هوف

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)

جدی خبر معتبره!؟

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

بابا دلتا اومده بعید میدونم والدین اجازه بدن

پارسال هم همین بحث بود که والدین اجازه ندادن

دیگه مجازی بود

منم فرزند کوروش خون ایرانی به رگ دارم⚘منم ایرانی ازاده فرزند خشایارم ⚘من از پستی من از زاری من از خواری گریزانم ⚘                  🌹🌹 تقدیم به نیکان ایران زمین 🌹🌹

اره توی اخبارگفت حضورین مجازی هم درکنارش هس


:)💛🌻 "دختربچه ۱۳ساله" کارت ملی نداره،اجازه گرفتن گواهینامه نداره،اجازه مسافرت رفتن نداره،حق رای دادن نداره،هیچ کارتجاری ومالی ای نمیتونه انجام بده و صلاحیت انجام هیچ کاری رو نداره! اما صلاحیت کافی برای"بله" گفتن سرسفرهی عقد رو😊💛🌻🚫درخواست دوستی ندید بخصوص آقایون،قبول نمیکنم،باتچکر🤌🏻 ....

با رعایت پروتکل ها میریم خوب اما بازم ادم میترسه از ی طرفم اگه نریم هیچی نمیفهمیم

یه سری تاپیکا‌ مال خودمه یه سری هاشو برای کسی زدم ، این سیم‌کارت خیلی وقته دست من نیست و شاید داره واگذار می‌شه به فرد دیگه ( اگر کاربر جدیدی بیاد واگذار شده بهش و کاربر قبلی دیگه نیست) خلاصه من دیگه نه سایت‌میام‌نه اینجا فعالیتی دارم خدانگهدار برای همیشه نی نی سایت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز