سلام
من امسال کنکور انسانی دادم فرهنگیان مجاز شدم اما دعوت ب مصاحبه نشدم بعد من تو انتخاب رشتم متاسفانه دانشگاه دولتی (رشته های علوم تربیتی و حسابداری و روانشناسی شهرهای کاشان و اصفهان)زدم الان خیییلی پشیمونم و میدونم ک دولتی ممکنه بیارم و اگ بیارم و نرم ی سال از کنکور معاف میشم درحالی ک عشق من فرهنگیانه میخواستم ی سال دیگ کنکور بخونم
نظرشما چیه به نظرتون میتونم همزمان با دانشگاه دولتی برای فرهنگیانم بخونم؟همچین چیزی بوده؟
اصلا نظرتون درمورد دانشگاه دولتی چیه؟