2777
2789
عنوان

سقط جنین

222 بازدید | 31 پست

من ی گناهکارم شوهرم مجبورم کردبچه 18هفتمو سقط کنم چون دختربود خودمم ناخواسته باردارشدم ی دختر ی سال و نیمه دارم میگفت نمیتونم خرجشو بدم دوتا دختر نمیخوام هرکاری کردم راضی نشد نگهش دارم دارم دیوونه میشم عذاب وجدان داره خفم میکنه کاش این کارو نمیکردم خدابا منم بکش منم باهاش ببر 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لطفا عذاب وجدان کاری که خودت کردی رو به ما نده ، خودت عقل داشتی و تصمیمش رو گرفتی 

می خوام به دخترم بگم: من برای تشکیل قلبش ۹ ماه و ۹ روز و ۹ ساعت خون جگر خوردم، نزاره کسی به راحتی بِشکَنَتِش ❤

خدا ب شوهرت عقل بده

بخدا دختر پسر باهم هیچ فرقی ندارن

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز