2789

سفر به دیار عشق

ما دیگه اون نوجوونای قدیم نیستیم که با شنیدن سینوس کسینوس خندمون بگیره،      بزرگ شدیم،نه؟:))      ‌‌               ،،،،،، بچه کوچیکا بهمون میگن خاله،عمو. قدمون چند هوا بلندتر شده،دیگه دستمون به کابینت بلندای آشپزخونه میرسه و پامون به گاز و کلاچ...بعضیامون انقدر بزرگ شدن رفتن پی سیگار،بعضیامونم نه،دیدن غم و غصه شون دود کردنی نیست،نشستن خوردنش!    ما دیگه روزای برفی لیز نمیخوریم،        نه که زمینِ یخ زده لیز نباشه ها،فقط یاد گرفتیم باید با احتیاط قدم برداریم که با مخ نریم تو زمین...                    قلبامون چی شد راستی؟؟                                  بعضیامون دل شکستن،خیلیامون دل شکسته ن،بعضیامون دل باخته و بعضیامون دل تنگ...      ما خیلی وقته که دیگه بچه نیستیم،                                           ولی پیر شدیم یا بزرگ ؟؟                           اینه که جای بحث داره.. ....:))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زخم کاری  یا یست زخم کاری یه همچین چیزی سریالش ساختن 

《به نام خدا》یه دختر عاشق هستم  که خیر سرم دارم تلاش میکنم به عشقم برسم  خب چیه... مگه جوون هاا و نوجوان ها حق عاشق شدن ندارن منم یه دختر ۱۳ ساله عاشقم فقط میخوام به عشقم برسم ^_^ 😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز