2777
2789
عنوان

کمکم کنید

61 بازدید | 5 پست

موعد پریودم  امروز سه روزه  لکه بینی دارم

واز دیشبم سر درد شدید

میخوام مسکن بخورم ولی میترسم لانه گزینی باشه وضرر داشته باشه برام

البته خودم میدونم که میخوام پریود شم ولی یک درصد میگم نکنه باردار باشم مسکن بخورم خطرناک باشه

چی بخورم که سر دردم بیوفته؟؟؟

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

عزیزم استامینوفن ساده بخور اگه بارداری هم باسه ضرر نداره.من تو بارداری دندونم درد گرفت پزشکم گفت استامینوفن ساده طوری نیس.البته من هفت ماهه باردار بودم

ای که خوانده ای مرا  راه نشانم بده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

   یه آستامینوفن ساده بخور،حامله هم باشی ضرر نداره

عزیزم شنیدم اونم ضرر داره

سر دردای من با استامینفون خوب نمیشه

میگرنِ

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

عزیزم استامینوفن ساده بخور اگه بارداری هم باسه ضرر نداره.من تو بارداری دندونم درد گرفت پزشکم گفت است ...

جدی؟

یعنی میشه استامینفون خورد

هرچندکه هیچ وقت با استامینفون خوب نمیشم😑

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

   یه آستامینوفن ساده بخور،حامله هم باشی ضرر نداره

بنظرت الان بی بی چک جواب میده ؟

در دنیا همه چیز وهمه کس را دوست داشته باش اما به هیچ چیز وهیچ کس دل نبند که دلبستگی مفهومی جز رنج نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز