2789
عنوان

بتای بالا

296 بازدید | 28 پست

طبق پریودی۶هفتمه تیتر بتادادم ۱۷۲۰۰ هفتده هزازو دویست هست یعنی طبیعیه یابالاست دکترمیگه سونو کن میترسم ضرر داشته باشه لکه و درد شکمی هم ندارم 

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بتای بالا اصولا نشانه چند قلوییه برو سونو هیچ ضرریم نداره

نه چند قلو نیست چون من یه فولیکول غالب داشتم و باامپول باردار شدم

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕
باید سونو بدی ضرر نداره یا دوقلو داری یا پوچه نگران نباش هیچی نیست

یعنی حتما سونو بدم نمیشه ۱۲روز دیگه صبر کنم همون ۸هفته برم

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕
البته بودن کسایی که با بتای بالا یه قلو داشتن در کل بتا برای همه یکی نیست و فرق میکنه من یه بچم ۲۰ ...

اره درسته توهمین سایت خیلیا رو دیدم بتابالا داشتن خیلیا هم کم

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕
هنوز نمیدونم چیه ۱۲ هفته هستم 

ایشالله خدا برات حفظش کنه عزیزم تو موقعی ک فهمیوی بتا بالاست همون لحظه سونو دادی یا صبر کردی تا سونو ۸هفته من الان موندم برم سونو یا صبر کنم ۱۲روز دیگه برم چون میگن سونو زیاد ضررداره برابچه

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕
اولین روز اخرین پریودت کی بوده

دکتر استرس بهم داده میگه سونو واژن بده ولی ضررداره چون دوهفته دیگه ام باید سونو بدم میترسم ضرر داشته باشه 

بنظرت تا دوهفته دیگ نرم طوریه 

💕💙"تو" مالک تمام احساسم هستی عشقم💙💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

برای خودم

sogoli48 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز