2777
2789

  

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همین مشکلو دارم، با اپیلیدی خوبه ولی خیلی درد داره واسه دردش نمیدونم چیکار کنم😑

میشه اگه امضامو خوندی یه آیت الکرسی برای حل مشکلم بخونی یا حتی فقط یه صلوات 🥺💔  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روز گار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و نا امید مباش بهشت پاک اجابت هزار در دارد اللهم عجل لولیک الفرج ❤️        
موهامو با اپیلیدی میکنم از ریشه  زیر بغلم هر روز با ژیلت سخت نیست یه لحظست

درد اپیلیدی رو چطوری تحمل میکنی من فشارم میافته😐

میشه اگه امضامو خوندی یه آیت الکرسی برای حل مشکلم بخونی یا حتی فقط یه صلوات 🥺💔  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روز گار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و نا امید مباش بهشت پاک اجابت هزار در دارد اللهم عجل لولیک الفرج ❤️        

فقط موبر عالیه

تو خیال شو و روژ منی تونی احساسم ☺️امروز مال توئه.قشنگش کن، دقیقا عین خودت 🌱هرگز از چيزيكه واقعا ميخواى دست نكش. صبر كردن سخته، اما حسرت خوردن خيلى سخت تره .🌱♥️برام مهم نيست مردم راجع به من چی فکر می کنن، من با قانون های خودم از زندگیم لذت میبرم.✌🏻 ....راسـت میگـن حادثـه هیـچ وَقـت خَبــر نمیـڪنه مثـل ¦تــ♡ـو¦ ‌ڪه یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیــــم...🦋 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..یه خانم متاهل کوچولوام که کلی هدف و آرزوهای قشنگ داره 🌱✌که به همشون میرسه...🥰😍👊
درد اپیلیدی رو چطوری تحمل میکنی من فشارم میافته😐

نه بابا چیزی نیست که یذره میسوزه لحظه اول اونم از این کیسه های یخ میذارم خوب میشه

به جاش دیرتر در میان و حجمشون کمتر میشه

سن: ۱۵ سال
نه بابا چیزی نیست که یذره میسوزه لحظه اول اونم از این کیسه های یخ میذارم خوب میشه به جاش دیرتر در م ...

آخه من خیلی پشمالوام😑😭 خیلی هم درد میگیره ولی خب دیرتر درمیاد 

میشه اگه امضامو خوندی یه آیت الکرسی برای حل مشکلم بخونی یا حتی فقط یه صلوات 🥺💔  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روز گار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و نا امید مباش بهشت پاک اجابت هزار در دارد اللهم عجل لولیک الفرج ❤️        
اونم تمیز نمیزنه

چرا بلد نیستی باید یه خمیر سفت درست کنی نه اینکه شل باشه ۵ تا ۸ قیقه هم صبر کنی عالی میشه خیلی هم نرم میشه اونجا

تو خیال شو و روژ منی تونی احساسم ☺️امروز مال توئه.قشنگش کن، دقیقا عین خودت 🌱هرگز از چيزيكه واقعا ميخواى دست نكش. صبر كردن سخته، اما حسرت خوردن خيلى سخت تره .🌱♥️برام مهم نيست مردم راجع به من چی فکر می کنن، من با قانون های خودم از زندگیم لذت میبرم.✌🏻 ....راسـت میگـن حادثـه هیـچ وَقـت خَبــر نمیـڪنه مثـل ¦تــ♡ـو¦ ‌ڪه یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیــــم...🦋 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..یه خانم متاهل کوچولوام که کلی هدف و آرزوهای قشنگ داره 🌱✌که به همشون میرسه...🥰😍👊
چرا بلد نیستی باید یه خمیر سفت درست کنی نه اینکه شل باشه ۵ تا ۸ قیقه هم صبر کنی عالی میشه خیلی هم نر ...

چه مارکی استفاده میکنی؟ 

میشه اگه امضامو خوندی یه آیت الکرسی برای حل مشکلم بخونی یا حتی فقط یه صلوات 🥺💔  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روز گار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و نا امید مباش بهشت پاک اجابت هزار در دارد اللهم عجل لولیک الفرج ❤️        
چه مارکی استفاده میکنی؟ 

همه مارکی زدم خوب بودع ولی بدوم بو مثل دپی یا برتر 

تو خیال شو و روژ منی تونی احساسم ☺️امروز مال توئه.قشنگش کن، دقیقا عین خودت 🌱هرگز از چيزيكه واقعا ميخواى دست نكش. صبر كردن سخته، اما حسرت خوردن خيلى سخت تره .🌱♥️برام مهم نيست مردم راجع به من چی فکر می کنن، من با قانون های خودم از زندگیم لذت میبرم.✌🏻 ....راسـت میگـن حادثـه هیـچ وَقـت خَبــر نمیـڪنه مثـل ¦تــ♡ـو¦ ‌ڪه یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیــــم...🦋 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌..یه خانم متاهل کوچولوام که کلی هدف و آرزوهای قشنگ داره 🌱✌که به همشون میرسه...🥰😍👊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز