2777
2789
عنوان

شوخی با همسر😬

534 بازدید | 18 پست

بیاین از شوخی خرکی هایی که شما یا همسرتون با هم کردین و آخر و عاقبتشو بگین 

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘

دیشب داشت چایی میخورد 

 زدم زیر لیوان چایی ریخت رو پاهاش😂

گفت نکن بخدا میریزم روت چایی 

دوباره زدم زیر دستش ک دوباره بریزه  لیوان چایی

بعدش نصف لیوان ریخت روم

اخه  شوخی خرکی زیاد میکنه بدم میاد  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@ن_م_ی_د_ا_ن_م_خ‍ 


تو بیا اینجا😂😂😂

حکایت ما و این زندگی، حکایت "انگشت کوچیکه پا" و پایه ی مبله درسته زندگی خیلی نامرده و زورش ب ما میرسه ولی میخوام بت بگم: مث انگشت کوچیکه پا پرو باش با هر زخمی ک زندگی بت زد درداتو بکش، اما زود ب خودت بیا و نشونش بده کی رئیسه😁🤪 
همسر نه ولی نامزدم آره   آخرش برد منو شب نیورد خونه بابام که تنبیه کنه😐

😂😂😂

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘
دیشب داشت چایی میخورد   زدم زیر لیوان چایی ریخت رو پاهاش😂 گفت نکن بخدا میریزم روت چایی& ...

😂😂😂 هرچی عوض داره گله نداره

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘

شوهر من خسته بود نمیتونست بخوابه با کلی این پهلو اون پهلو شدن خوابش برد. بعد من بیدارش کردم گفتم ببین چه قشنگ خوابیدی😂

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘

ما ک الان عقدیم اونروزی ازم دلخور بود گفتم از دلش دربیارم ی ماسک شمر ک قیافش واقعا ترسناک بود داشتیم وقتی صداشو شنیدم ماسکو پوشیدم رو صورتم رفتم پشت در تا درو باز کرد و خواست ببنده من داد کشیدم و پریدم روش اونم ی پس گردنی محکم زد بهم رف نشست🤕😂😂یعنی زد ذوقمو کور کرد 

🍃همیشه بهترین چیزها در زندگی زمان‌بره!🤍

شوهر من خسته بود نمیتونست بخوابه با کلی این پهلو اون پهلو شدن خوابش برد. بعد من بیدارش کردم گفتم ببی ...

بیچاره😂😂😂😂😂😂😂

حکایت ما و این زندگی، حکایت "انگشت کوچیکه پا" و پایه ی مبله درسته زندگی خیلی نامرده و زورش ب ما میرسه ولی میخوام بت بگم: مث انگشت کوچیکه پا پرو باش با هر زخمی ک زندگی بت زد درداتو بکش، اما زود ب خودت بیا و نشونش بده کی رئیسه😁🤪 
ما ک الان عقدیم اونروزی ازم دلخور بود گفتم از دلش دربیارم ی ماسک شمر ک قیافش واقعا ترسناک بود داشتیم ...

ببخشید ولی خندم گرفت😅😅😂😂

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز