از استرس مردم شوهرم کرونا داشته و بعد ۱۴ روز بستری دو روزه ترخیص شده . دیشب یهو حالش بد شد با درد پشت کتف و یبوست. اینا هر دو از علایم عفونتای ریه است. دارو هاش رو خورده بود هرچی پشتش رو ماساژ دادم بهتر نمیشد .
از این ماساژور ضربه ای ها داره از اونا گذاشت انقدر علم و طب سنتی و خرافات رو با هم قاطی کردم تا خوب شد. ولی خودم حالم خراب شد یه مشت دارو خودم خوردم تا خوابم برد.