2777
2789
عنوان

عفونت قارچی

117 بازدید | 11 پست

مجردم .هیچ جوره خوب نمیشه .ما بین دو پریود لک بینی دارم .دکتر هم رفتم سونو ازمایش دادم چیزی نیس .الانم ترشحات سفید دارم .امروز هم قسمت بالا واژنم ی جوری درد میکنه مث سوزن .نمیدونم از چیه .کمکم کنید اگ تجربه ای دارین .دارو عفونت هم خوردم بی فایدس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون مجردی شیاف اینا نمیتونی مصرف کنی 

فقط عنبر نسا خوبه 

اونم عنبر نسا ماده باشه .....

بریزش تو جا اسفند 

یه دامن بپوش طوری بشین روش خودت نسوزونی فقط دودش بره تو واژنت .....

ممکنه ترشحاتت زیاد بشه نگران نباش اون داره میاره بیرون 

بعد قرص مترومیندازول یادت نره مصرف کن

دکتر عفونی همون متخصص زنانه؟  رفتم دکتر متخصص دارو عفونت داره فایده نداره


ببین من خودم درگیر بودم با دکتر زنان اوکی نشدم ، قارچم مقاوم بود

رفتم دکتر متخصص عفونی یه سری داروهای دیگه قوی تر با دوز بالا تر بهم داد اوکی شدم

بری به زنان هم بگی اوکی نشده احتمال داره بهت داروهای دیگه بده خوب شی

یادم تورو فراموش..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز