لیلیا۷۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/02/25 تعداد پست: 481 عنوان روغن آرگان 239 بازدید | 3 پست بچه ها از روغن آرگان برای پوست و مو استفاده کردین؟؟راضی هستین؟ 1400/06/03 | 17:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
delinaaaaaaaaaaa عضویت: 1399/02/07 تعداد پست: 2783 اگه دوست موی خشکی داری استفاده کن وگرنه اگه صورتت چربه و موهات چربه خیلی افتضاح میشه هیچ چیزی بیرون از وجودت نیست که تورو بهتر،قوی تر،غنی تر،سریع تر و باهوش تر کند.بیرون خودت دنبال هیچی نگرد چون همه چیز درون توست....🌈🌹🦋♥️
_h_ebr_ عضویت: 1399/05/15 تعداد پست: 9315 من ارگان لدورا میزنم چون برا پوستم خوبه برا موم میشه استفاده کرد میرزه بنظرم ی قطره میزنم کل پوستمو ج میده و خُدایی کِ بِشدت کافیست💙
لیلیا۷۳ مدیر استارتر عضویت: 1400/02/25 تعداد پست: 481 اگه دوست موی خشکی داری استفاده کن وگرنه اگه صورتت چربه و موهات چربه خیلی افتضاح میشه برای رشد مو میگن خیلی خوبه