2777
2789
عنوان

پستونک

146 بازدید | 20 پست

مامانایی که پستونک دادبن به بچه هاتون

من از یه ماهگی دادم و ارتودنسی

میگم از الام ارتودنسی بودن یا نبودنش مهمه اصلا؟؟

الان دخترم سه ماهشه خیلییی وابستش به پستونکش

بعضی وقتا که خوابش عمیق نبست پستونک از دهنش میفته نمیتونه راحت بخوابه هی تکون میخوره وحتی گریه میکنه تو خواب

خیلی زیاد نیست وابستگیش؟؟بچه های شماهم اینطوری بودن

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه هفته دادم دیدم بدون اون نمیخوابه انداختم دور


خب سخت نشد؟؟اخه وقتی بچه ارامش داره باهاش چرا دریغ کنیم

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
بچه منم‌همینه خیلی کم پیش میاد موقع خواب پستونک دهنش نباشه منم از بدو تولد ارتوندسی دادم


دخترمن خوابش که عمیق میشه خودش پرتشش میکنه بیرون

من از الان نگرانم چطوری میخوام از پستونک بگیرمش خیلییی وابستس

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
پسر منم خیلی وابسته بود ولی سه چهار روزه ازش گرفتم دیگه (توی دو سالگی)❤️❤️


منم میخوام دیگه انشالا تولد دوسالگی رو بدون پستونک بگیریم

انشالا که بشه

سخت نبود براتون؟؟خیلی بی قراری کرد؟چطوری میخوابید بدون پستونک

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
دخترمن خوابش که عمیق میشه خودش پرتشش میکنه بیرون من از الان نگرانم چطوری میخوام از پستونک بگیرمش خی ...

نگران نباش هرچی باشه بهتر از دس تودهن بودنه

یارّب ازهرچه خطا رفت؛هزار استغفار
نگران نباش هرچی باشه بهتر از دس تودهن بودنه


اره الان که پستونک از دهنش میفته فوری دستشو میبره تو دهنش انگشتشو  تا ته میکنه تو دهنش حالش بهم میخوره اوق میزنه نیم وجبی😂

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
منم میخوام دیگه انشالا تولد دوسالگی رو بدون پستونک بگیریم انشالا که بشه سخت نبود براتون؟؟خیلی بی ق ...

نه عزیزم

اصلا دیگه بهش ندادم

خودشم سراغشو نگرفت😂😂😂

ولی دختره خواهرم سه سالشه هنوز میخوره 

نمیدونم

هر بچه ای یه مدلیه دیگه

میگن دخترا بیشتر وابسته میشن به پستونک تا پسرا

یعنی ترک دادنشون سخت تره


گفتار نیک❤️پندار نیک❤️کردار نیک❤️
منم میخوام دیگه انشالا تولد دوسالگی رو بدون پستونک بگیریم انشالا که بشه سخت نبود براتون؟؟خیلی بی ق ...

نه .جالبم بود یه روز تو کالسکه ش بود رفته بودیم پیاده روی پستونکس افتاد رو زمین منم گفتم کثیفه بر نمیدارم .اونجا هیچی نگفت .اومدیم خونه طبق عادت همیشه زاپاس داشتم خواستم بهش بدم گفت بده اهه .یه دو سه روزی تو ناخداگاهش درگیری داشت غرغر میکرد ولی پستونکو ترک کرد

❤️
نه .جالبم بود یه روز تو کالسکه ش بود رفته بودیم پیاده روی پستونکس افتاد رو زمین منم گفتم کثیفه بر نم ...


چه جالب و راحت😶

تمام شک من به معجزه، باتو محکم تر از باور شده🤰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تو عقد

mahroo1234 | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز