2777
2789
عنوان

جاریم

255 بازدید | 14 پست

دوستان دعوام نکنین ولی من این حسم رو تنها اینجا به شما دوستانم میتونم راحت بگم من با یکی از جاروهای که دختر عمه شوهرم هست و عین خواهرشوهر اذیت میکرد رابطه ندارم یعنی مادرشوهرم کلا همه کارهاشون رو با مشورت همین جاریم انجام میدن حتی جدیدا داره برای یکی از برادرشوهرهام دنبال دختر میگرده با ازدواج من و همسرم هم اصلا موافق نبود یبار تو دوران دوستی من و شوهرم که پیش هم بودیم همین جاریم زنگ زد و داشت شوهرم رو قانع میکرد که بی خیال من شه و با من ازدواج نکنه شوهرم هم اکثرا میره خونه همین جاریم 


من خیلی نسبت بهش حسادت میکنم قبلا من خیلی ازش سرتر بودم ولی من دیگه الان که کار نمیکنم و پولی هم برامون نمیمونه هزینه بچه هم هست کلا لباسهام کهنه شده و طلاهام رو فروختم  جاریم هر روز مدل جدید میپوشه و کلی طلا گرفته مادرشوهرم باعث شد من طلاهای رو بفروشم برای ماشین همسرم 

هر وقت هم همین جاریم منو میبینه کلا طلاهاش رو به رخم میکشه و زندگیمون هم سرد شده منی که شوهرم بی نهایت دوسم داشت دیگه دوسم نداره  

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

ممكنه اونمزمان مادرشوهرت ازش خوسته باشه كه با شوهرت صحبت بكنه تا قيد شما رو بزنه

به هر حال تقصير جاري نيست كه شما الان لباس كهنه ميپوشي يا طلا نداري 

زهره خانمي ام با عضويت ٩٤بازم تركيدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممكنه اونمزمان مادرشوهرت ازش خوسته باشه كه با شوهرت صحبت بكنه تا قيد شما رو بزنه به هر حال تقصير جا ...

نمیگم که تقصیر اون هست گلم ولی وقتی میبینمش تو دلم حسادت میکنم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

تو دوران نامزدی دخترش رو همیشه میزاشت پیش ما حتی بعد از عقد دخترش اومد وسط من و شوهرم نشست و گفت میخام پیش عموم بشینم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

چی میگی ؟ حسادت چیا رو میکنی ؟ 

جاری من 

۱. براش کلی طلا خریدن . عروسی و خونه و کلی وسایل 

۲. الان یه زمین رایگان ۳۰۰ متر دارن خونه میسازن  ،‌پدرشوهرم داده بهشون 

۳. خرج تحصیل و..... بچه هاشو میدن 

۴. زمینای کشاورزی و..... در اختیار برادرشوهرنه 

۵ . جاریم یه خبر چین و ابرو بر حرفه ای هستش ابروی خانواده شوهر رو برده نذاشته ابرو بمونه براشون با خبرچینی بین فامیلا 

۶. خانواده شوهر مهمونی میگیرن اون هست اول .


۷‌. به من هیچی ندادن که هیچ . حتی مهمونیاشون دعوت نمیکنن . خبر چین هم‌نیستم کلا.حوصله حرف حدیث ندارم .

۸. شوهرم هر هفته کلی خوراکی و کباب و.... میخره میبره مادرشوهرم و جاریم با دو بچه هاش میخورن . 


۸.  بببین داری به کی حسادت میکنی ..   :(

نمیخواد دیگه دعا کنید :(  حاجت روا نشدم :(
چی میگی ؟ حسادت چیا رو میکنی ؟  جاری من  ۱. براش کلی طلا خریدن . عروسی و خونه و کلی وسای ...

فدات گلم چه قدر سخت هست منم کلا دعوت اینا نمیکنن قطع رابطه هستن بچه های جاریم کلی کادو میگیرن برای کادوی به دنیای اومدن پسرم کلا پنجاه هزارتومن پول دادن

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

سر بودن که به تیپ و طلا نیست. 

به اخلاق و منش و خانمیه. شما خانومیتو حفظ کن. طلا و تیپ موقتیه همونطور که برای شما موقتی بوده برای جاریتونم ممکنه همینطور باشه. 

اینقد خودتونو درگیر جاریتون نکنین. از بس بهش فکر میکنین دارین سرد میشین تو زندگی. سعی کنین اصلا بهش فکر نکنین با کارای هنری سرتونو گرم کنین. اعتماد به نفستون رو هم از دست ندین. با خودتون بگین این شرایط شما موقتیه و بعدا دوباره ورق برمیگرده

قد ۱۵۹. شروع رژیم ۱/۱۱                                                    وزن 
سر بودن که به تیپ و طلا نیست.  به اخلاق و منش و خانمیه. شما خانومیتو حفظ کن. طلا و تیپ موقتیه ...

ممنون گلم

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
فدات گلم چه قدر سخت هست منم کلا دعوت اینا نمیکنن قطع رابطه هستن بچه های جاریم کلی کادو میگیرن برای ک ...


اره خب . 

بی خیال . 

من که برام اهمیت نداره .

این محرم ۶۰ نفر ادم جمع شدن خونه مادرشوهرم نهار و شام و.... 

برای من یه بشقاب غذا نفرستادن .


به من چه ؟ به اونا چه ؟ مستقل و ازاد و راحتم . اهمیت نمیدم . زندگی خودمو دارم . 

نمیخواد دیگه دعا کنید :(  حاجت روا نشدم :(

سلام عزیزم خوبی ؟ اراز جون خوبه؟ درکت میکنم من جاری ندارم ولی خب پدر شوهرم اینا ماشین میخرن میزنن اسم دخترشون ماشین ما به اسم مادر شوهرمه ،همیشه قبل کرونا هم توجمعاشون منو نمیگفتن،با اینکه شوهرم تک پسره واسه دنیا اومدن بچم و بقیه چیزا محل نذاشتن و... منم نه دلم خیلی غصه میخورم

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
سلام عزیزم خوبی ؟ اراز جون خوبه؟ درکت میکنم من جاری ندارم ولی خب پدر شوهرم اینا ماشین میخرن میزنن اس ...

سلام عزیزدلم فدات خوبیم ما. شما چطورین پسر کوچولومون چطوره؟

والله آدم هر چقدر میگه بی تفاوت باشم ولی روش تاثیر میذاره 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
سلام عزیزدلم فدات خوبیم ما. شما چطورین پسر کوچولومون چطوره؟ والله آدم هر چقدر میگه بی تفاوت باشم ول ...

فدات شم محمدرضا هم خوبه عزیزم 

اره دقیقا،منم همش میگم غصه نخورم ولی مگه میشه 🥴

مــن،دلم روشن است...خــدا هنوز دوستمــان دارد ⁦♥️⁩🙃⁩
فدات شم محمدرضا هم خوبه عزیزم  اره دقیقا،منم همش میگم غصه نخورم ولی مگه میشه 🥴

❤❤❤❤

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شام غریبان🖤

mahroo1234 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز