2777
2789
عنوان

من چند سالمه؟

260 بازدید | 29 پست

قبلا هم یه تاپیک راجب اینکه باید حواسمون به تاپیک هامون باشه، چون کودک و نوجوون تو سایت زیاد شده... کلا رو این موضوع حساس شدم؛ چون به عنوان یک مادر احساس مسئولیت میکنم. اگر رعایت نکنیم، بچه های خودمون هم همینطور میشن. تاپیک های نا مناسب سن نوجوان تو سایت زیاده. 

خب از اصل ماجرا فاصله گرفتم... برای همین ذهنیتی که دارم، امروز وقتی به یه دختر ۱۰، ۱۱ ساله برخوردم، بهش گفتم که چرا تو سایت هست و درست نیست اینجا باشه. جدای از اینکه چقدر بد باهام صحبت کرد، میگفت از کجا معلوم خودت بچه نباشی؟ راستشو بگو... بیا با هم دوست بشیم. گفتم تو همسن دخترمی‌. بعدش یه چیز عجیب که گفت این بود که من ۴۰ سالمه و با سن کم اومدم تو سایت تا بچه ها رو شناسایی کنم و گزارش بدم. من خندیدم و دیگه هیچی نگفتم. درسته ما نمیدونیم دقیقا پشت این حساب های کاربری چه کسانی هستند اما لطفا شما یه سر به تاپیکام بزنین، بهشون میاد پشتش یه بچه باشه؟ پس امکان نداره اون یه ادم بالغ بوده باشه و درمورد من همچین فکری کنه... درسته؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا تو این زمونه بچه‌ها انقد گنده‌تر از خودشون حرف می‌زنن، آدم مبهوت می‌مونه

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...

عزیزم من با تاپیک های تجاوز و خاطرات روابط زناشویی و امثالهم شدیدا مخالفم، اما هر مکانی یه رده سنی ای داره، یه مادر باید اونقدری روی بچه ش کنترل داشته باشه که هرجایی نره بچه ش، دیگه مقصر بی مسئولیتی اون مادر که بقیه نیستن

  !WTF : Wow That's Fantastic
شما اگه کاربری زیر۱۴سال دیدین نی نی یار رو تگ کنید تا قطع دسترسیش کنن اگه بخواین دهن به دهنش بذارید ...

خواستم گزارش بدم اما چه فایده باز وارد میشن. میخواستم باهاش صحبت کنم تا با اختیار خودش بره

۱۹م بچه حساب نیس ک

تو آرزوهام زندگی میکنم و یکی از مهم ترین آرزوهام حل شدن مشکل بابای مهربونمه 😢پس اگه براتون مقدوره یه صلوات برای سلامتی پدرمو و خانوادم بفرستین🙏 چون جز اونا کسیو ندارم بزرگترین ترسم نبودن خانوادمه😔❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792