2789

چی بود مگع

من 15سالمع،پس اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن.تو اعتیاد آورترین مخدر جهانی،کع ترکت محالع ❌بآ مَن‍ کِع اَشکامو فَقَطِ دستام‍ پآک‍ کردن‍ حَرف اَ تَنها بودنآتون‍ نَزنید :) ♡______💔.به اونی که در روم باز نکرد،بگین اومدم ساختمونو بخرم😏💯در شهری براش فریاد زدم که حرف زدن حکمش اعدام بود💯.نیازی به پرواز نی همین پایین بالاتر از خیلیام.😌مَنـ الماســم[💎] و تو نِمیتــونیـ منــو بشکـنیــ🌸.   همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌      🤟شیرازی ها دستا بالا 🤟. یه دخمل شیطــون و بازیگــوش؛ دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن؛ دیفــوونه ی باهــوش و خجــالتیِ آرومم اضافه کنم😄🙈

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سر کانادام دعوا میکنین؟😂

عاقا ،خانوم ،عزیزجان،لطفا اینقدر به آرمی های سایت انرژی منفی ندید کلا به کیپاپرا کیدرامرا و کلا کره دوستان سایت نظر مخالفتون رو با عتاب تمام ابراز نکنید به خدا این علاقشون باعث ب قهقرا رفتنشون نمیشه والا بخدا منم کی پاپ رو دنبال میکنم یه نمه آرمی هم هستم اگر فرصتش پیش بیاد کی دراما هم تماشا میکنم هنوز به انحطاط و پستی نرفتم بچه هم نیستم ۲۵ سالمه درسمم خوندم و دارم میخونم ب اندازه توانمم دارم تو زندگی شخصیم و کاری و تحصیلی پیشرفت میکنم و اتفاقا خیلی جاها از سخت کوشی همین هم نوعان کره اییمون انگیزه و انرژی هم گرفتم  خلاصه خواستم بگم مثل مردم قرون وسطی و حتی قبل تر از اون نژاد پرست نباشید ما الان در سال۲۰۲۲ زندگی میکنیم دوره ای ک مسئله برداشته شدن مرزها و یکدست شدن جهان مطرحه  چرا ک ما همه انسانیم و میان انسانها هیییییییچ برتری و تمایزی نیست الا ب اندازه اخلاق و انسانیت 💜💜 دوستان بزرگوار من در این فضا نمیتونم پاسخگوی سوالات روانشناختی باشم چون بنظرم نظر دادن در مورد این مسائل مهم در این پلتفرم کار درست ،اخلاقی وحرفه ای نیست .اما اگر سوالی راجع ب رشته‌ی روانشناسی داشتید به اندازه توانم خوشحال میشم کمکی بکنم .               
همون که میخاستی تو چمدونشون خودتو جا بدی بری😂😂😂

لعنتی🤣🤣🤣🤣🤣ترکیدم از خنده🤣🤣🤣🤣🤣

من 15سالمع،پس اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن.تو اعتیاد آورترین مخدر جهانی،کع ترکت محالع ❌بآ مَن‍ کِع اَشکامو فَقَطِ دستام‍ پآک‍ کردن‍ حَرف اَ تَنها بودنآتون‍ نَزنید :) ♡______💔.به اونی که در روم باز نکرد،بگین اومدم ساختمونو بخرم😏💯در شهری براش فریاد زدم که حرف زدن حکمش اعدام بود💯.نیازی به پرواز نی همین پایین بالاتر از خیلیام.😌مَنـ الماســم[💎] و تو نِمیتــونیـ منــو بشکـنیــ🌸.   همیشه چشم👀 به راه آسمون باش توهم با بوی😋 بارون🌧🌦☔مست🍷 میشی...یه روزی میرسه با گریه ی 😢شوق 😍تو هم با آسمون همدست 👐میشی..✌✌روزهای خوب خواهند آمد✌      🤟شیرازی ها دستا بالا 🤟. یه دخمل شیطــون و بازیگــوش؛ دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن؛ دیفــوونه ی باهــوش و خجــالتیِ آرومم اضافه کنم😄🙈
 اقا من میخوام اسکرینارو ببینم😅😅این روزا زیاد دیدم اون کاربره شاخ پنداری میکنه

جانم قشنگم

الان با لپ تاپم

بعد از ظهر تگم کن

حالا خوبه از رو نمیره

کل مردارو داداش خوبم خطاب میکنه

  خداییش اینارو ادم میبینه کلی میخنده دلش وا میشه

Second Baby is loading 👶🏻
جانم قشنگم الان با لپ تاپم بعد از ظهر تگم کن حالا خوبه از رو نمیره کل مردارو داداش خوبم خطاب میک ...

الان تاپیک زده بودداشت دنبالت میگشت میگف اسکرینامو بزار😂😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792