سلام دوستان من خیلی وقته نی نی سایت رو دنبال میکنم ولی امروز اولین تاپیکمو میخام بزارم
من حدود پنج ماهه عقد کردم با اینکه ازدواجمون سنتی بود خداروشکر خیلیی از شوهرم و خانوادش راضیم و خیلی دوستش دارم
بعضی وقتا با خودم فکر میکنم چون هنوز اول راهم و جفتمون هنوز داغیم انقد همو دوست داریم و قربون صدقه هم میریم بعضی وقتا انقد احساس خوشبختی میکنم که میترسم از اینکه اتفاق بدی خوشبختیمو به خطر بیندازه
دوستایی که تجربه دارن بگن چیکار کنم که همیشه مثل الان اینقد رابطم با شوهرم خوب باشه؟ ینی ممکنه به مرور از عشق و علاقمون کم بشه؟