sogand_2905 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 383 عنوان رژ لب حرارتی 547 بازدید | 14 پست سلام به همگیکسی از رژ لب حرارتی استفاده کرده؟؟ میخواستم بدونم اینا ۲۴ ساعتن؟؟؟و اینکه چقدر گرفتین ؟ راضی هستین؟؟ 1400/05/30 | 13:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترقوی1 عضویت: 1397/10/23 تعداد پست: 5593 من عمه م بهم هدیه دادنخیلی گوگولیه برا من نهایت 3 ساعت میمونه 24 ساعت نمونده اما دوسش دارم خداجونم بابت همه اتفاق های خوب زندگیم ازت ممنونم،هر روز داره زندگیم بهتر و بهتر میشه ومن شادتر و خوشحال تر ، خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
jمحمدومحیاz عضویت: 1400/04/10 تعداد پست: 1977 من فیلماشونو دیدم مث برق لب میمونه بی رنگه 🍃همیشه بهترین چیزها در زندگی زمانبره!🤍
زیباااااارو عضویت: 1400/04/19 تعداد پست: 4454 اره خوبه ن ۲۴ساعت نمیمونه ولی زیاد میمونه اره خوبه خیلی وقت پیش گرفتم قیمتش یادم نیست الان فک کنم ۳۰یا ۴۰تومن باشه بیشتر نیست
doblinkadel عضویت: 1400/05/20 تعداد پست: 2648 من عمه م بهم هدیه دادن خیلی گوگولیه برا من نهایت 3 ساعت میمونه 24 ساعت نمونده اما دوسش دارم چیکار میکنه؟ 😶😂
sogand_2905 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 383 من عمه م بهم هدیه دادن خیلی گوگولیه برا من نهایت 3 ساعت میمونه 24 ساعت نمونده اما دوسش دارم مثلا غذا اینا میخوردی میرفت؟؟؟حالا رنگ لبارو خوب میکرد..؟؟
sogand_2905 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 383 من فیلماشونو دیدم مث برق لب میمونه بی رنگه خود رژ بی رنگ ولی وقتی میزنی به لبات بر اساس دمای بدنت تغییر رنگ میده
دخترقوی1 عضویت: 1397/10/23 تعداد پست: 5593 چیکار میکنه؟ برا من مثل برق لب بی رنگه وقتی میزنی رو لب از حرارت لب صورتی ملایم گوگولی میشه بزار ببینم عکسشو دارم رو لب زدم خداجونم بابت همه اتفاق های خوب زندگیم ازت ممنونم،هر روز داره زندگیم بهتر و بهتر میشه ومن شادتر و خوشحال تر ، خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
doblinkadel عضویت: 1400/05/20 تعداد پست: 2648 فرق دارن مگ؟؟ نمیدونم اخه توی پیج اینستا و توی دیجی کالا دیدم نوشته رژ لب حرارتی سلطنتی 😶😂
دخترقوی1 عضویت: 1397/10/23 تعداد پست: 5593 مثلا غذا اینا میخوردی میرفت؟؟؟ حالا رنگ لبارو خوب میکرد..؟؟ رنگ صورتی ملایم میده من دوست دارماره میره یکم خداجونم بابت همه اتفاق های خوب زندگیم ازت ممنونم،هر روز داره زندگیم بهتر و بهتر میشه ومن شادتر و خوشحال تر ، خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
sogand_2905 مدیر استارتر عضویت: 1400/02/03 تعداد پست: 383 نمیدونم اخه توی پیج اینستا و توی دیجی کالا دیدم نوشته رژ لب حرارتی سلطنتی مدلاشون فرق داره ولی همشون کاراییشون یکیه
doblinkadel عضویت: 1400/05/20 تعداد پست: 2648 رنگ صورتی ملایم میده من دوست دارم اره میره یکم چه عمه ی خوبی داریا😂😂 😶😂
دخترقوی1 عضویت: 1397/10/23 تعداد پست: 5593 چه عمه ی خوبی داریا😂😂 اره بابا خوبه خداجونم بابت همه اتفاق های خوب زندگیم ازت ممنونم،هر روز داره زندگیم بهتر و بهتر میشه ومن شادتر و خوشحال تر ، خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت