2777
2789
عنوان

مسکن ملی

| مشاهده متن کامل بحث + 278 بازدید | 26 پست
بله درسته ب هرحال از خود خونه هم اگه ادم خوشش نیاد ب هرحال ی چیزی تو دستش هستش ک با تورم ارزشش کم نش ...

آره 

من الان مستاجر 

برای من هر چی باشه بهتر از اجاره دادنه 

فعلا یه وام کوچیک گرفتم که ماشین مون را عوض کنیم 

وقتی گفتن واریز کنیم لااقل بفروشیم 

چون پول که این زمون ارزشی نداره و اگه به وام گرفتن نباشه ما اصلا نمیتونیم چیزی جمعکنیم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم متری 6500 دوستم خونه خریده بهمگفت منممنتظر مسکن ملیم

تو استان و شهرستان و حتی شهر با شهر فرق داره 

شهر ما فکر کنم زیر 90 متری آپارتمانی بدون حیاط الان 450 باشه 

البته 13 سال ساخته اگه اشتباه نکنم

تو استان و شهرستان و حتی شهر با شهر فرق داره  شهر ما فکر کنم زیر 90 متری آپارتمانی بدون حیاط ا ...


اره گلم این دوستم یکی از شهرستانای اصفهانه خونه 90متری مسکن مهرو خریده متری 6500

سه سال ساخته

من یک مهندس علاقمند به پزشکی هستم
اره گلم این دوستم یکی از شهرستانای اصفهانه خونه 90متری مسکن مهرو خریده متری 6500 سه سال ساخته

عزیز بعضی خونه ها که 3 سال ساخته تو شهر ما هم حیاط دارن و دو واجدین 

اون گرون ترن 

احتمالا از اون مدل ها خریده 

اها ما پارسال ثبت نام کرده بودیم تایید شد اس ام اس برا واریز اومد 

خداروشکر

برای پیشرفت زندگیمون و خونه دار شدنم به این زودی صلوات بفرستین لطفا😣دلم میخواد خونه دار بشم خدا.خداروشکر خونه خریدیم فقط بتونیم قسط وقرضمونو به مامانم بدیم 
عزیز بعضی خونه ها که 3 سال ساخته تو شهر ما هم حیاط دارن و دو واجدین  اون گرون ترن  احتما ...


نه گلم اپارتمانه طبقه پنجم دو خوابس

حیاط داراش طبقه اول هستن یه خوابه یه قسمت از سقه پارکینگ لز بیرون میشه حیاط اونا

من یک مهندس علاقمند به پزشکی هستم
فکر میکنم یه بار ۴۵ یه بار ۵۰ همدانیم ساختشو دقیق نمیدونم الان ب کجا رسیده ولی چند ماه پیش از کنار ...

عزیزم فاصله بین واریز ۴۵ تومن و۵۰ تومن چقدر بود؟ ممنون میشم بگید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز