2777
2789
عنوان

ریزش مو شدیدددددد

109 بازدید | 9 پست

سلام دوستان من یک سالی میشه ریزش مو خیلی شدید گرفتم از وقتی اسپیرونولاکتون برای جوش استفاده کردم شروع شد و بعد ها با مصرف راکوتان بدتر شده کمی پوسته هم میشه کف سرم طوریکه از حمام که میام به تار های مو چسبیده  

خواهشا بگید چکار کنم قسمت شقیقه مو هام مثل کچلی ها شده 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشکل هورمونی نداری؟

نمیدونم ولی سونوگرافی رفتم برای کیست گفتم مشکلی نداری جوش زیرپوستی هم خیلی دارم دکتر اول راکوتان داد بعد ۶ ماه سیپروترون کامپاند مصرف کردم که بی فایده بود

نمیدونم ولی سونوگرافی رفتم برای کیست گفتم مشکلی نداری جوش زیرپوستی هم خیلی دارم دکتر اول راکوتان داد ...


اسپرو برای مشکلات هورمونیه .

یه ازمایش خون بده dhtرو ببین چنده 

ازمایش تسترون هم بده

اسپرو برای مشکلات هورمونیه . یه ازمایش خون بده dhtرو ببین چنده  ازمایش تسترون هم بده

مرسی 

فقط اینکه دکتر اسپیرو رو برای جوش زیرپوستی بهم داد ولی مث اینکه برای ریزش مو هم هست ولی روی من اثر معکوس گذاشت و ریزش مو گرفتم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز