این ایه رو تو قنوت نمازتون بخونید :
رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا
ذکر حسبی الله زیاد بگید ...
و در نهایت اینکه عزیزم هیچ امیدی ب این روابط نداشته باشید چراکه کسی ک بخواد همون اول باید بیاد نه فقط یه قول زبونی