2777
2789
عنوان

کرونای دلتا

113 بازدید | 7 پست

سلام دوستان من پری روز یه عطسه کردم و همون لحظه آبریزش بینی شدید شروع شد.وسوزش  گلوم شروع شد که شبش از سوزش گلو نه میتونستم آب دهنمو قورت بدم نه حرف بزنم دیروز و دیشب هم کلا تب شدید داشتم.ولی امروز حالم تقریبا خوبه و بلند شدم.سرفه ندادم فقط شاید تو کل روز چنتا عطسه

رفتم دکتر عمومی دارو کرونای دلتا داد

ولی الان خوبم نمیدونم دارو بخورم یانه

کروناست دیگه شما خفیف گرفتی

✋اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ ،✋اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ✋وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْن✋ِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ✋وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن ِالهی زیارتش را دراین دنیا و شفاعتش را در آخرت نصیب مان بگردان💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید علائمی مثل سردرد کم، تب کم ،لرز،حالت تهوع،بی حالی و بی جونی در بدن ندارید؟

من دیشب اینطوری بودم الان بهترم نمیدونم دکتر برم یا نه؟

البته پریود شدم شدید بعد از دوماه، و اینکه دیروز مایع من و دامستوس رو قاطی کردم دستشویی بشورم حالمو بد کرد 

نه گلم فقط تب کردم

سلام عزیزم خوبین یه سوال شما بعد از اینکه سوزش گلوتون خوب شد دوباره دارو مصرف کردین و اینکه آیا بازم حالتون بد شد یا فقط همون یکی دو روز اول بود اصلا کرونا بود یا نه ؟ببخشید سوالام خیلی زیاد شد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز