2777
2789
عنوان

دعوا شدید کردم

1329 بازدید | 75 پست

سلام دوستان من نرگسم ۱۹ سالمه 


خانواده من همیشخ همیشه با من بد رفتاری میکنن هی بهم میگن سگ گوساله گراز و فحش های بد بهم میدن بخدا زندگی ام نابود شده کل اعتماد به نفس ام از بین رفته 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگردممم

توجه نکن به حرفاشون خودت به خودت اهمیت بده و خودتو دوست داشته باش 

مظلومیت فقط اونجا که شهریار میگه : از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی 💐 با چون منی به غیر محبت روا نبود
بگردممم توجه نکن به حرفاشون خودت به خودت اهمیت بده و خودتو دوست داشته باش 


بخدا خیلی سعی میکنم ولی همش اذیتم میکنن هی میگن بدو اون کارو انجام بده انقدر ظرف شستم کل دستام خشک شده و پوست پوستی 

عجب چه خانواده بی ملاحضه ای...واقعا ناراحت میشه آدم میشنوه عزیزم..

 اصلا نمیدونم چیکار کنم تمام رون هام درد گرفت از بس سر پا ایستادم دارم کاراشونو انجام میدم

فک نکنم بتوونی اوضاع رو درست کنی...بهتره برنامه ریزیکنی ترکشوون کنی...


نمیزارن انتخاب رشته کنم میگن بشین واسه سال دیگه بخون رتبه ام امسال ۵۹۰۰ شده ولی نمیزارن انتخاب رشته کنم

بخدا خیلی سعی میکنم ولی همش اذیتم میکنن هی میگن بدو اون کارو انجام بده انقدر ظرف شستم کل دستام خشک ش ...

آخی سخته

 ولی روز میشه این شب 💚

مظلومیت فقط اونجا که شهریار میگه : از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی 💐 با چون منی به غیر محبت روا نبود
نمیزارن انتخاب رشته کنم میگن بشین واسه سال دیگه بخون رتبه ام امسال ۵۹۰۰ شده ولی نمیزارن انتخاب رشته ...

یکم جلووشوون وایسا بگو من واسه سال بعد نمیتوونم...به نظرم عزیزم بهتره ازشوون فاصله بگیری تا حالت خووب شه و ریکاوری شی....مگه تو کوزت هستی؟!!! یاد بینوایان اوفتادم...واسه خانوادت متاسفم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز