fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 عنوان بی بی چک 87 بازدید | 10 پست دوستان بنظرتون چقد میشه به بی بی چک اعتماد کرد و چند درصد درسته؟ سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️ 1400/05/27 | 01:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فرشتههه۲ عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2058 کی زدی ؟ چند روز عقب انداختی ؟ چه مارکی ؟ مثبت شد یا منفی ؟ 🌱 زندگی؛ ادامه داره... بیا بخندیم :)
fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 کی زدی ؟ چند روز عقب انداختی ؟ چه مارکی ؟ مثبت شد یا منفی ؟ دیروز زدم تقریباً ۴ روز عقب انداختم. اولی رو عصر زدم درجا دو خط پررنگ انداخت. دومی رو آخر شب زدم خط دومش کمرنگ تر بود ولی بازم دو خط و واضح بود سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 کی زدی ؟ چند روز عقب انداختی ؟ چه مارکی ؟ مثبت شد یا منفی ؟ مارک روژان سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
فرشتههه۲ عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2058 دیروز زدم تقریباً ۴ روز عقب انداختم. اولی رو عصر زدم درجا دو خط پررنگ انداخت. دومی رو آخر شب زدم خط ... خب مثبته دیگه امپول که نزده بودی ؟ 🌱 زندگی؛ ادامه داره... بیا بخندیم :)
fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 خب مثبته دیگه امپول که نزده بودی ؟ نه آمپول نزدمنمیدونم چرا باورم نمیشه سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
فرشتههه۲ عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 2058 نه آمپول نزدم نمیدونم چرا باورم نمیشه مبارکه عزیزم از الان فولیک اسیدو شروع کن شنبه هم برو ازمایش بده ، با جواب ازمایشت برو زیر نظر دکتر باش 🌱 زندگی؛ ادامه داره... بیا بخندیم :)
fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 مبارکه عزیزم از الان فولیک اسیدو شروع کن شنبه هم برو ازمایش بده ، با جواب ازمایشت برو ... ممنونم گلم چشم حتماً سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️
نگین۹۹۹۹ عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 8410 دیروز زدم تقریباً ۴ روز عقب انداختم. اولی رو عصر زدم درجا دو خط پررنگ انداخت. دومی رو آخر شب زدم خط ... مبارکع
fafabano مدیر استارتر عضویت: 1398/03/04 تعداد پست: 290 مبارکع ممنون عزیزدلم😍 سوگند به نامت که تو(خدا) آرام منیـ❤️