2789
عنوان

راهنمایی

45 بازدید | 4 پست

سلام دوستایی عزیزم

ی سوال داشتم شما از چ مایع یا  پودر لباسشویی استفاده میکنید لک لباسها میره و لباس بعد هر بار شست تمیز میشه و انگاری کدر نیست؟ 

من پودر لباسشویی امو استفاده میکنم و لباسشوییم الجی 

واقعا خسته شدم از بس لباس شدم دیدم بازم همینطوریه 

ی سوال دیگه شما تو کدوم قسمت لباسشویی لک بره رو میریزید؟ 

ببخشید طولانی شد

لبایشویی منم ال جی هست پودر پرسیل . خیلی کم میریزم. فقط حواست به مقدار لباسهایی که داخلش میریزی باشه . روی شیشه لباسشویی یه خط افقی هست ، لباسها از اون خط بالاتر نیاد . تایمرش روی ۳۰ دقیقه هست بعد که شستشو انجام داد من یکبار بدون پودر ۲۰ یا ۳۰ دقیقه تنظیم می کنم فقط تو آب بشوره . خیلی هم تمیز و هیچ لکی نداره .

البته بعضی از لکها مثل لک آبگوشت یا زردچوبه با هرچی بشوری نمیره که اونم علاجش نور مستقیم آفتابه .

جورابهای سفید هم بدای اینکه تمیز بشه فقط و فقط صابون قالبی (صابون حمام)

خواجه ها ، پدرسوخته ها ، من همسن ننه بزرگتونم . درخواست دوستی ندین 😡🪓

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792