2777
2789
عنوان

تعبیر خواب

108 بازدید | 11 پست

بازدارم خواب دیدم  زن داییم و یه خانم غریبه  بهم میگن بچه ات پسره  تعبیرش چیه فردا سونو آنومالی دارم دل تو دلم نیست

در زندگی به کسانی دل میبندیم که ما را نمی خواهند و از بود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
فکر کنم چپ بزنه دختر بشه میشه فردا رفتین سونو بهم بگین منم یه خوابی دیدم

چی بگم بهتون

در زندگی به کسانی دل میبندیم که ما را نمی خواهند و از بود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

که دختره یاپیره درست گفتم یانه البته قصد فوضولی ندارم بخدا فقط میخوام بدونم خواب تعبیرش چپ میزنه یا ...

باشه چشم عزیزم بهتون میگم نه من بلد نیستم تعبیر خواب . مگه شما چه خوابی دیدین

در زندگی به کسانی دل میبندیم که ما را نمی خواهند و از بود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم

خواب دیدم یه سری اتفاق بد افتاد بد یه جا رفتم شبیح امام زاده میداد یه پلیسی بود که یه عالمه پرونده جلوش بود بین یکی اینها میتونستی بری کربلا من دوتا برداشتم هردوش خالی بود همون پوچ خودمون به نظرتون چپ میزنه خیلی ناراحتم یعنی امام حسین پسم زدن


مرسی ایشالله بچتون سالم سلامت باشه

خواب دیدم یه سری اتفاق بد افتاد بد یه جا رفتم شبیح امام زاده میداد یه پلیسی بود که یه عالمه پرونده ج ...

یه خانم هست تو نی نی سایت تعبیر خواب میکنن بلد نیستم بهتون تگش کنم

در زندگی به کسانی دل میبندیم که ما را نمی خواهند و از بود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
که دختره یاپیره درست گفتم یانه البته قصد فوضولی ندارم بخدا فقط میخوام بدونم خواب تعبیرش چپ میزنه یا ...

سلام عزیزم نی نی من پسره خوابم چپ نزد

در زندگی به کسانی دل میبندیم که ما را نمی خواهند و از بود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز