2777
2789
عنوان

دندونپزشککک

102 بازدید | 10 پست

19سالمه صبح رفتم مرحله اول ایمپلنت تنهایی

خیللیی میترسیدم از دندونپزشکی بخاطر همین یه دندونمو از دست دادم  ولی واقعا ترسم ریخت وگرنه تنهایی نمی‌رفتم قبلا یه دندونپزشکی ک میرفتم خانم بود قبل امپول بی حسی با پنبه لثمو بی حس می‌کرد امروز دکترم اقا بود گفتم بزنه عصبی شد کلی حرف که مگه بچه 5ساله ای دستیارش اومد گفت کارتونو انجام نمیده😐

بعد اومد انجام داد ینی چیی واقعا یکم اخلاق کاری ندارن مگ بی حسی قبل تزریق چقد زمان میبره ☹️شما میگین قبلش بزنه یا من خیلی ترسوامم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من وحشت دارم از دندونپزشکی. باید بزنه قبله اینکه برم توو اتاق میگم. میزنه. یه بار بی حسی زد امپولو اورد دهنمو با دست گرفتم دکتره گفت دستتو برنداری میزنم توو دستت😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

متاهل💜💍
نه بابا ببین به محض ورود امپول بی حسی لثه بی حس میشه نیاز نیست از قبل بی حس کنه

فوبیای امپول دارم ینی خیلی میترسم با اینکه لیدو میزنن قبلش درد داره اگ نزنه ک اصن نمیرم😭

حالا ترسو هم باشی... اون وظیفه شه بزنه..بعدم دوست گلم توی این واویلای کرونا دندونپزشکی خیلی خطرناکه& ...

عزیزم تازه دندنمو کشیدم اگ انجام نمیدادم استخونم تحلیل میرفت مجبور بودم☹️

فوبیای امپول دارم ینی خیلی میترسم با اینکه لیدو میزنن قبلش درد داره اگ نزنه ک اصن نمیرم😭

نترس دردش از دندون درد که بیشتر نیست 

یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد ,شاید دست از ازردن ما بردارد
من وحشت دارم از دندونپزشکی. باید بزنه قبله اینکه برم توو اتاق میگم. میزنه. یه بار بی حسی زد امپولو ا ...

منم امروز ماسکمو برنداشتم عصبی شد رفت کلی هم توهین ک مگه بچه 5ساله ای  و... مردک خر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز