2777
2789
عنوان

آیفون

84 بازدید | 3 پست

بچه ها چرا الان نمیتونم با ایفون تو واتساپ عکس رو بصورت فایل بفرستم؟قبلا میشدا الان نمیشه

میشه هرکی بلده راهنمایی کنه

داکیومنت هم دارم

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم

🤔مگه نمیشه!!!!

اپدیت کردی مگه 

 یک آدم رک هستم ولی بی زحمت اگه بی ادبی کردم پای رک بودنم نزارین اون یه مقوله جدا از شخصیتمه😂درخواست دوستی ندین لطفا...خدایا شکرت.🌸قانون مزرعه میگه:تو تصمیم میگیری چی بکاری، اما تو فصل برداشت تو موظفی اونچه که کاشتی رو برداشت کنی🤫 مستی که داره پیشت اعتراف میکنه براش کشیش نشوووووو.....

🤔مگه نمیشه!!!! اپدیت کردی مگه 

بله اپدیته همه چیز

زدم گوگل مراحلشو رفتم بعضی از گزینه ها نبود

شما بلدین؟چجوری بفرستم☹️؟؟

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله اپدیته همه چیز زدم گوگل مراحلشو رفتم بعضی از گزینه ها نبود شما بلدین؟چجوری بفرستم☹️؟؟

الان منم امتحان کردم نشد میخوای عکس بفرستی!

من دکمه هومم خرابه اگه میخوای ی عکس بفرستی تا برات توضیح بدم وگرنه اسکرین نمیشه گرفت

 یک آدم رک هستم ولی بی زحمت اگه بی ادبی کردم پای رک بودنم نزارین اون یه مقوله جدا از شخصیتمه😂درخواست دوستی ندین لطفا...خدایا شکرت.🌸قانون مزرعه میگه:تو تصمیم میگیری چی بکاری، اما تو فصل برداشت تو موظفی اونچه که کاشتی رو برداشت کنی🤫 مستی که داره پیشت اعتراف میکنه براش کشیش نشوووووو.....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز