2777
2789
عنوان

بلیز+عکس

86 بازدید | 5 پست

پیجی داین این بلیز رو داشته باشه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

@بانوی_وحشی  

سلام عزیزم ببخشیید تگتون کردم .گفتید کارت میندازین!!

میشع بگین اونی ک من دوسش دارم حسش ب من چیه و ایا ما ر هم برمیگردیم یان

و راجبع ازدواجم چیزی میتونی بگی؟

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
@بانوی_وحشی     سلام عزیزم ببخشیید تگتون کردم .گفتید کارت میندازین!! میشع بگین اونی ک م ...

عزیز سلام.اشکالی نداره خواهش میکنم.

من قبلا کارت مینداختم و الان متاسفانه دیگه نمیندازم به دلایلی . یعنی از یه تایمی به بعد تصمیم گرفتم نندازم. معذرت میخوام که نمیتونم کارتون رو راه بندازم.

اما انرژی خوب براتون میفرستم 

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیز سلام.اشکالی نداره خواهش میکنم. من قبلا کارت مینداختم و الان متاسفانه دیگه نمیندازم به دلایلی . ...

ایندفعه نمیشه ؟؟؟لطفا!

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
ایندفعه نمیشه ؟؟؟لطفا!

اخه بحث این نیست که نخوام. مقدور نیست برام  وگرنه  دریغ  نمیکردم خداشاهده. در واقع عهد بستم و نمیتونم بشکنم.فدای تو بشم

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
ایندفعه نمیشه ؟؟؟لطفا!

چی برات مهمه؟  ببین باید به چشم فان بهش نگاه کنی.

این نیست که ۱۰۰درصد روش حساب کنی . اینده قابل تغییر هست.

تنها چیزی که میتونم بهت بگم  اینه کنار  این ادم  نباشین بهتره براتون.

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز