سرابی مدیر استارتر عضویت: 1396/09/10 تعداد پست: 15146 عنوان پیتزا 24 بازدید | 0 پست دوستان دیروز پیتزا پختم همون ابتدا خمیرش سوخت نمیدونم چرا البته تو سینی خود فر گذاشتم با ۱۷۰ درجه خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها.... قدر لحظات رو بدانیم 1400/05/20 | 17:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب