بچه ها من خواب دیدم یه دختر خوشبختم و یهو تمام کسایی که باهام خوبن و میخوان کمکم کنن قصد دارن بهم تجاوز کنن
خیلی وحشتناک بود همش از دستشون فرار میکردم
مثلا میرفتم مسافرخونه که از عموم تو خواب فرار کنم بعد صاحب مسافر خونه هم میخواست اذیتم کنه
هیچ جا امنیت نداشتم
و بالاخره رفتم پیش کسی که میشد بهش اعتمادکرد اونم پسر سوپر مارکت سر کوچه بود که باعث شد از خواب بیدار شم
کل بدنم عرق کرد وقتی بیدار شدم
واقعا به نظرتون معنی خاصی داره؟؟من حس ششمم خیلی قویه و حس میکنم این یه معنی داره برام و یه اخطاره چون من تنها زندگی میکنم و در خطرم(توروخدا الان ازم سوال نپرسید فقط چون حس ششم قویه به مجازی اعتقاد ندارم)