2777
2789
عنوان

زخم کاری

102 بازدید | 12 پست

سریال خانگی قشنگیه ؟

ارزش دانلود کردن داره؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کشت وکشتار نیست؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.
کشت وکشتار نیست؟

هست😂

وانوشه جانم کجایی🥺هر وقت دلت گرفته بود بگو برات ایه الکرسی بخونم. خیلیییی التماس دعا دارم ازتون.صلوات به نیت حاجت روایی همه :  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.                    اگه میتونی برام یه چهارقل بخون و دعا کن به سه تا آرزوم برسم❤️                  متن سوره هایی که پست میکنم رو راحت کپی کنید😆من کی باشم که بخواید ازم اجازه بگیرید🙏🏻فقط من دعا کنید
هست😂

ای وای 

پس خوب نیست!؟!

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.
کشت وکشتار نیست؟

تو ۹ قسمت سه نفر کشته شده

وانوشه جانم کجایی🥺هر وقت دلت گرفته بود بگو برات ایه الکرسی بخونم. خیلیییی التماس دعا دارم ازتون.صلوات به نیت حاجت روایی همه :  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.                    اگه میتونی برام یه چهارقل بخون و دعا کن به سه تا آرزوم برسم❤️                  متن سوره هایی که پست میکنم رو راحت کپی کنید😆من کی باشم که بخواید ازم اجازه بگیرید🙏🏻فقط من دعا کنید
ای وای  پس خوب نیست!؟!

سلیقه ای هست

وانوشه جانم کجایی🥺هر وقت دلت گرفته بود بگو برات ایه الکرسی بخونم. خیلیییی التماس دعا دارم ازتون.صلوات به نیت حاجت روایی همه :  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.                    اگه میتونی برام یه چهارقل بخون و دعا کن به سه تا آرزوم برسم❤️                  متن سوره هایی که پست میکنم رو راحت کپی کنید😆من کی باشم که بخواید ازم اجازه بگیرید🙏🏻فقط من دعا کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز