2777
2789
عنوان

جن من+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 392 بازدید | 45 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیشه این جن بیاد منو بگیره؟

والا توانایی طی الارض نداره وگرنه همین الان میفرستادمش برات

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه

جنم ژیمناستیک کار میکنه انعطاف بدنش رو حال کنید

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
آدرس بده من میام

تو حرکت کن من ادرسو میفرستم عشقم

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
ایی جااااااان خدا حفظش کنه😍

ممنون عزیزم

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
حالا بگو ببینم ب باباش رفته یا مامانش 😍😁

والا نمیدونم میخوای عکس بذارم شما تشخیص بدین

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
لپااشو منظورم بود 😉

لپاش ب مامانش رفته

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
جوووونززز پاشووو 😃خداحفظش کنه عیزم🥰😍🤩

ممنون عزیزم

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
بزار😍😍عکس دوتایی زود پاک کن

بذار ببینم اصلا تو گوشیم دارم اخه چندروز پیش خالی کردم گوشی رو

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز