2789
عنوان

لیزر ...

| مشاهده متن کامل بحث + 207 بازدید | 33 پست
در این روش از جریان ضعیف برق استفاده میکنند (دستگاه داره) سوزن مخصوصش میخرید با خودتون میبرید اون سو ...

مرسی عزیزم 

سرچ میکنم راجع بهش‌ ممنون

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!

عزیزم درخواستمو قبول دوباره تعلیق شدم🤦‍♀️

نایب میشم واسه ختم قرآن وانواع چله ودعا...درخواست بدید لطفا🙏خدای مهربونم فقط تورو دارم❤️اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا تعلیق میشی ؟ پیامت بالا نمیاد 

یه عده خودشیرین گزارش میزن میگن اینجا قبرستون نیست😔

نایب میشم واسه ختم قرآن وانواع چله ودعا...درخواست بدید لطفا🙏خدای مهربونم فقط تورو دارم❤️اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ❤️
چرا تعلیق میشی ؟ پیامت بالا نمیاد 

خصوصی پیام بده کار دارم

نایب میشم واسه ختم قرآن وانواع چله ودعا...درخواست بدید لطفا🙏خدای مهربونم فقط تورو دارم❤️اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ❤️
ای کاش اون زمان از روی ناراحتی کاری ک شوهرم از روی عصبانیت کرده رو نمیومدم اینجا بگم‌!!که الان باعث ...

عزیزم چی شده؟ تاپیک من برا پارساله کامنتی هم از شما ندیدم توش ؟!

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
ای کاش اون زمان از روی ناراحتی کاری ک شوهرم از روی عصبانیت کرده رو نمیومدم اینجا بگم‌!!که الان باعث ...

الان فهمیدم چیو میکین.

منظورم شما نبودین

تو تاپیک سوتیها مال سال ۹۵ فک کنم یکی برای خنده گذاشتع بود خودش . ما تعحب کردیم . اونو میگم.

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
عزیزم چی شده؟ تاپیک من برا پارساله کامنتی هم از شما ندیدم توش ؟!

نه عزیزم اونی که اومد گفت که شوهر من توی دعوا اینکارو کرد من بودم که تاپیک تا چندین صفحه هم جلو رفت و ترکید!اشکال نداره خودم گفتم ناراحتی نداره ولی خب اونموقع از رو ناراحتی بود الان ک توتاپیکا میخونم واقعا ناراحت میشم☹️☹️

نه عزیزم اونی که اومد گفت که شوهر من توی دعوا اینکارو کرد من بودم که تاپیک تا چندین صفحه هم جلو رفت ...

نه

اینی که من میگم تاپیک جداگانه نبود. یه تاپیک سوتی بود اینم برای خودشو محض خنده گذاشته بود

به هرحال ببخشید

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
فدای سرت عزیزم 

حلال کن

عوضش فردا خدا بخواد میرم کربلا. برات ویژه دعا میکنم و قول میدم تو حرم عوضت یه زیارت عاشورا بخونم. 

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
حلال کن عوضش فردا خدا بخواد میرم کربلا. برات ویژه دعا میکنم و قول میدم تو حرم عوضت یه زیارت عاشورا ...

قربونت برم عزیزم🥺🥺🥺🥺دست گلت دردنکنه واقعا بهش نیازدارم مرسی دوست قشنگم🥺🥰🥰😘

قربونت برم عزیزم🥺🥺🥺🥺دست گلت دردنکنه واقعا بهش نیازدارم مرسی دوست قشنگم🥺🥰🥰😘

قریون شما.امروزبه قولم عمل کردم و تو حرم امام حسین از عوض شما زیارت عاشورا خوندم 💚

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز