2789
عنوان

لیزر ...

207 بازدید | 33 پست

سلام دوستان

من ۸ جلسه لیزز کردم با دستگاه الکساندریت کندلا . اما همچنان درمیاد. شاید ۸۰ درصدش درمیاد. یه مرکز دیگه پیدا کردم دستگاهش پلاتینیوم هستش. یه جلسه برای دستم رفتم پیشش ببینم اگر این جواب میده برم پیش این. اما خیلی از دستگاهش تو نت تعریفی نشنیدم... دو دل شدم. چیکار کنم؟ ممکنه با تغییر دستگاه موها از بین بزه؟ 

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
سلام پریودیت منظمه ؟

سلام عزیزم.

اره پریودام منظمه . تنبلی هم ندارم. تیرویید دارم ک چند ساله قرص میخورم و دکترم میگه اوضاعش خوبه و داره کنترل میشه. 

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

درجه دستگاه رو بگو بالا ببرن(تا حدیکه پوستت نسوزه) 

با ۱۴ میزنه یعتی اخرشه فک کنم. دیگه گفتم هرچقدم درد کنه بکنه فقط بره ک نرفت

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
میتونید الکترولیز کنید روش قدیمی و وقت گیر اما برای افرادی با موی مقاوم خوبه. 

الکرولیز چیه؟ هیچ اطلاعاتی ازش ندارم

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
والا من مشکل داشتم باید میرفتم اونم با دقت انجام نمیدن بعضی جاهاش مونده 

منم موهام مشکیه و پرپشت اما ضخیم نیست. ژیلت اذییت میکردو اپیلاسیونم باید میموند تا پر شه فایدا نمیکرد. دوستم گفت عالیه اصلا درننیاد برووو ک اونم جواب نداد

☀☀☀ "تو" صبح باش ...! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم ...!
الکرولیز چیه؟ هیچ اطلاعاتی ازش ندارم

در این روش از جریان ضعیف برق استفاده میکنند (دستگاه داره) سوزن مخصوصش میخرید با خودتون میبرید اون سوزن رو در ریشه ی دونه دونه موها فرو میکنند و اینجوری در جا ریشه مو رو میسوزونند درد داره فقط نمیدونم چقدر اما هنوز همه مطبها دارن ضمنا ارزونتر هست از لیزر.جزئيات بیشتری نمیدونم عزیزم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز