2777
2789
عنوان

درس خوندن

122 بازدید | 19 پست

سلام خوبین

میگم من دوازدهم تجربیم چیز زیادی درس نخوندم که واسه کنکور اماده باشم  به طوری که ریاضی صفر باشه  و الان گیج شدم بین سه تا پایه نمسدونم دوازدهمپیش خوان کنم 

کتابای دهم رو بخونم.یازدهم بخونم.

اصلا گیییج گیجم خیلیم نگرانم  وقتی مخوام درس بخونم  نگا تو کتاب میکنم سرم گیج میره  دیونه شدممممممم 

میشه کمکم کنین 

😔😔😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی الان دهم بخونم یا یازدهم  ؟؟ استرسسس دارم خیلی

اول دهم رو بخون

بعد برو سراغ یازدهم


استرس هم نداشته باش 😁♥️ همه‌چیز خوب پیش میره

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

اول دهم رو بخون بعد برو سراغ یازدهم استرس هم نداشته باش 😁♥️ همه‌چیز خوب پیش میره

تو یک ماه میشه خوند؟ بعضی صفحات کتاب رو ندیدم نا حال ایقد بی خیال بودمه 

تو چندمی رشتت چیه

تو یک ماه میشه خوند؟ بعضی صفحات کتاب رو ندیدم نا حال ایقد بی خیال بودمه  تو چندمی رشتت چیه

بستگی داره سطحت تا چه حدی باشه، فعلا سعی کن پایه دهم رو خوب ببندی، فوقش یازدهم رو هم تو طول سال می‌خونی و دهم رو هم تثبیت می‌کنی

همین الان برنامه‌ریزی کن تا بعدا سردرگم نشی


من پارسال کنکور دادم. دانشجوام😁

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

بستگی داره سطحت تا چه حدی باشه، فعلا سعی کن پایه دهم رو خوب ببندی، فوقش یازدهم رو هم تو طول سال می‌خ ...

 باشه پس یازدهمو بیخیال بشم فعلا 

دهم میخونم.موفق باشی چ رشته ای میخونی 

؟

باشه پس یازدهمو بیخیال بشم فعلا  دهم میخونم.موفق باشی چ رشته ای میخونی  ؟

اولویت با دهمه

برای یازدهم بعدا هم وقت داری

ولی وااااقعا خوب بخون، اصلا فکر نکن بعدا وقت داری


قربونت مرسی 💕

دندون

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

دیر شروع کردی

میدونم واقعا شرایطش نداشتم  سه بار کرونا گرفتم پشت سر هم . یه اتفاق بد دیگه ام افتاد ن از شرایط جسمی و نه شرایط روحیم اصلا همین الان هم مناسب نیست 

واقعا خیلی ناراحتم

اولویت با دهمه برای یازدهم بعدا هم وقت داری ولی وااااقعا خوب بخون، اصلا فکر نکن بعدا وقت داری ...

پس دوازدهمپیش خوانی نکنم؟

سال اول قبول شدی تو نخبه ای ک 

من اصا دیگ وقت ندارم خودمم و این یک ماه 

پس دوازدهمپیش خوانی نکنم؟ سال اول قبول شدی تو نخبه ای ک  من اصا دیگ وقت ندارم خودمم و این یک ...

نه دوازدهم رو از مهر شروع کن. دیگه از اونجا کامل با برنامه قلمچی جلو برو.

من فقط شانس آوردم کنکور سخت بود 🤦🏻‍♀️ سطح تراز اومد پایین‌. وگرنه با اون وضعی که من درس خوندم هیچی قبول نمی‌شدم 😬

خوب مدیریتش کن، تا جایی هم که میشه از موبایل و اینجور چیزا فاصله بگیر. قبول میشی ♥️

از نظر دیکتاتور مردم دو دسته اند، آنهایی که باید گول بخورند و آنهایی که باید گلوله بخورند.

نه دوازدهم رو از مهر شروع کن. دیگه از اونجا کامل با برنامه قلمچی جلو برو. من فقط شانس آوردم کنکور س ...

اگر دهم و دوازدهم را کامل بخونم و یازدهم رو نتونم کامل بخونم چی میشه؟

میشه بپرسم رتبت چند شد؟

من میخام فرهنگیان برم و دبیر شیمی یا زیست بشم به نظرت رتبم باید چند بشع 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز