2777
2789
عنوان

ضد افسردگی

228 بازدید | 17 پست

کلمه حسب که در آیات متعدد با عبارات مختلف «حسبی الله»، «حسبک الله» و «حسبنا الله» به کار رفته است، به معنای کافی بودن است؛ یعنی خداوند برای حمایت انسان کافی است. مسلمانان واقعى، بدون هیچ ترس و هراسى، با آرامش خاطر و با توکّل به خداوند، در مقابل دشمنان و در مقابل ناملایمات ایستادگی می‌کنند.[۱]

در مورد همین قدرت توکل، امام صادق(علیه السلام) فرمودند: تعجّب می‌کنم از کسى که می‌ترسد؛ چرا به گفته‌ى خداوند «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ» پناه نمی‌برد؟![۲]

متنفرم از این نصیحت ها

خیلیامون انقدرا ایمان نداریم

به هر دلیلی تو این دنیای ظالم ممکنه کم بیاریم از زندگی دست بکشیم

و گاهی باید بشنویم تو که مسلمونی نباید افسرده باشی! 

خدا هست همه ذاتا دوستش داریم 

ولی بازم تو این دوره و با تجربه های بد زندگی نمیشه به این قضیه کفایت کنیم

Got nothing to say

متنفرم از این نصیحت ها خیلیامون انقدرا ایمان نداریم به هر دلیلی تو این دنیای ظالم ممکنه کم بیاریم ...

من افسردگی شدید داشتم ولی با این آیات قرآنی کاملا بهبود پیداکردم.نظر شما هم کاملا محترمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من افسردگی شدید داشتم ولی با این آیات قرآنی کاملا بهبود پیداکردم.نظر شما هم کاملا محترمه

خداروشکر

منم چندین ساله دارم و هی بدتر میشم

هرچند همش به خدا و قرآن رو آوردم ولی نشد...

Got nothing to say

خداروشکر منم چندین ساله دارم و هی بدتر میشم هرچند همش به خدا و قرآن رو آوردم ولی نشد...

فقط کافیه خودت بخوای.من یه روز و یه لحظه و یه ثانیه هرچی قرص و دارو بود گذاشتم کنار.شاید باورت نشه نمیتونستم یه بستنی بخورم از بس بدنم عصبی بود ولی خداروصدهزار مرتبه شکر خیلی بهتر شدم

فقط کافیه خودت بخوای.من یه روز و یه لحظه و یه ثانیه هرچی قرص و دارو بود گذاشتم کنار.شاید باورت نشه ن ...


شما مذهبی هستی؟؟

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

افرررریییییییین


توخودت مذهبی نیستی ولی ب من میگی آفرین چ عجیب

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش