2777
2789
عنوان

کرونا گرفتم😞😞😞

130 بازدید | 13 پست

گفت بویاییم یه ماه اای چهارماه بعد برمیگرده دارم دیوونه میشم فعلا یه روزه نداشتم دارم افسردگی میگیرم😔😔

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هم بویایی ندارم هم یه بوی بد تو دماغمه دارم روانی میشم تازه 3 روزه 

منم خیلی بده خیلی

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
عزیزم خوب میشی نگران نباش  بعضی از آدما کلا کر بو هستن از اول ، عادی میشع  تازه زودتر خو ...

ممنونم🥺🥺

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
من مهر پارسال گرفتم هنوز بویایی چشاییم درست نشده تو از الان منتظری درست بشه

واااای🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
من مهر پارسال گرفتم هنوز بویایی چشاییم درست نشده تو از الان منتظری درست بشه

نگو تورو قرآن 

وای خدایا 😞 😞 

منطق هایی که هیچ منطقی پشت آنها نیست...                   اسکاچ سایت هستم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز