من اینجوری میپزم
اندازه موادتو هرچقد که میخای خودت تنظیم کن
پیاز تفت میدم بعدش قارچ میریزم...بعدش گوشت چرخی میزنم و فلفل دلمه های ریز ریز شده....خوب که آبش کشیده شد رب میزنم و ادویه و آووییییشن🥰
بعد تو یه تابه دیگه سس بشامل درست میکنم
بعد طبق دستور جعبه ورق هارو یا میجوشونم یا خیس میکنم
بعد اول یه لایه ورق یه کوچولو سس بشامل مواد و پنیر میریزم تا لایه اخر اینجوری به ترتیب
لایه اخرم پرررررررر پنیر میکنم و روش اویشن میریزم
بعدشم میذارم تو توستر