ببین شوهرمنم ۷هشت سالیه که درگیرشه. باسنش و زانوهاش دردمیکردن. یه سری خیلی دردداشت و بعد من هرشب دارچین زنجبیل غلیظ دم میکردم در حدی که تند میشدن با خرما میخورد خیییلی بهتر شد. الانم در هفته ۵شبش رو دیگه حتما میخوردم. یعتی دیگه اون دردای سابق رو که نمیتونست راه بره رو نداره خداروشکر خیلی بهتر شد. هم دارچین هم زنجبیل خودشونو میگیرم بعد خودم آسیاب میکنم. زنجبیل اگه پودر کردی بیشتر از ۲ماه نمونه که میگن خاصیت نداره. کم کم آسیاب کن.
به موضوع مهم دیگه اینکه تو شهر خودمون دکتر رفته بود ولی بعد از۴پنج سال از شروع روماتیسمش رفت تهران پیش یه دکتری که اون بهش گفت ۲سال اول شروع روماتیسم دوران طلاییشه که میشه درمانش کرد اگه از دو سال بگذره دیکه نمیشه که متاسفانه برا شوهرم گذشته بود.
شوهرم داروی اصلیش ایندومتاسینه هرشب یه ۷۵میخوره. دکتر گفته بود اگه ۲سال اول اومده بودی پیش من با دوز بالاتر ایندومتاسین درمان میشد.