2777
2789
عنوان

تب و اسهال

219 بازدید | 16 پست

سلام عزیزان،،من به خاطر دکتر اومدم یه شهر دیگه که متاسفانه پسر ۲/۵سالم از دیروز تب کرده و امروزم تب و اسهال،،،دکتر متخصص هم بردم فقط استامینوفن داد،،،هرچقدر گفتم که مسافرم و برای اسهالشم چیزی بده نداد،،،شما راهی میدونید که زودتر خوب بشه اسهالش؟؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وایب خدا اینها علائم کرونا دلتاس دورازجونش

خیلیییی مواظب باش تو را خدا

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃
نه معاینه کرد همچین چیزی نیست،،،گفت یه نوع ویروسه

عزیزم برادرزاده منم همینجوری بود دور از جون بچه شما 

بردیم دکتر گف ویروسه جدیده 

یه هفته بعد کل خانواده گرفتن فهمیدیم کرونا بود تروخدا مراقب باشید 

عزیزم برادرزاده منم همینجوری بود دور از جون بچه شما  بردیم دکتر گف ویروسه جدیده  یه هفته ...

وای خدا نکنه😞😞بخاطر بیماری مادرم مجبور شدم با اتوبوس بیام شهر دیگه که فاصلش دو ساعت هست،،آوردم گذاشتم پیش خالم با مامانم رفتیم دکتر،،،بچه رو نبردم،،،یعنی ممکنه تو اتوبوس گرفته باشه؟


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792